Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Αφιέρωμα στην «Iron Barbie»



Αναδημοσίευση από το '' Πρώτο Θέμα''
Το Σάββατο 12 Μαρτίου του 2011, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, μια νεαρή γυναίκα με ξανθά μαλλιά και καταγάλανα μάτια ανεβαίνει στο ρινγκ. Λίγο αργότερα κερδίζει την αντίπαλό της, καταχειροκροτούμενη από 10.000 θεατές. Ο λόγος για την 32χρονη παγκόσμια πρωταθλήτρια στο kick boxing (K1) Μαρία Πανταζή.

«Με τον χώρο του αθλητισμού ασχολούμαι σχεδόν από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από πολύ μικρή έκανα στίβο, μπάσκετ και σόφτμπολ, και παρά τις όποιες δυσκολίες βαθιά μέσα μου ήξερα ότι κάποια μέρα θα κατάφερνα να αγγίξω την κορυφή». Η μέρα αυτή δεν ήρθε και πολύ γρήγορα για τη Μαρία, αφού η ζωή είχε αρχικά άλλα σχέδια για εκείνη: «Από τα 18 μου χρόνια έχω δουλέψει πολύ.

Στην αρχή, εργάστηκα ως βοηθός λογιστή σε διάφορες εταιρείες, στη συνέχεια βρέθηκα για τέσσερα χρόνια στο λογιστικό τμήμα ενός εργοστασίου και στο τέλος δούλεψα για δύο χρόνια ως υπεύθυνη προσωπικού στον όμιλο της Marfin Bank, απ’ όπου και αποχώρησα πριν από έξι μήνες. Παρότι ήμουν αρκετά ευχαριστημένη, η ταυτόχρονη ενασχόλησή μου με τον πρωταθλητισμό με έκανε να κλείσω μια για πάντα το κεφάλαιο της business woman και να αφιερωθώ ολοκληρωτικά στη μεγάλη μου αγάπη, το kick boxing».

Σήμερα, εργάζεται παράλληλα ως personal trainer, διδάσκοντας γιόγκα, πιλάτες και αερόμπικ, ενώ προπονείται για το επόμενο μεγάλο της στοίχημα, την επαγγελματική πυγμαχία: «Εχω ήδη συμβόλαιο με τον μάνατζέρ μου Στέλιο Πολίτη και τους Γερμανούς διοργανωτές επαγγελματικής πυγμαχίας για τον πρώτο αγώνα στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στη Στουτγάρδη, με πάρα πολλούς Ελληνες στο πλευρό μου».



Η ενασχόλησή της με το Κ1 ξεκίνησε περίπου πριν από τέσσερα χρόνια, διάστημα πολύ μικρό για τις διακρίσεις και τους τίτλους που έχει λάβει μέχρι σήμερα η Eλληνίδα αθλήτρια. Το 2008 κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο τουρνουά Κ1 στο Βερολίνο, την επόμενη χρονιά κερδίζει το ασημένιο μετάλλιο σε αγώνες στην Ισπανία και το 2010 μπαίνει στην εθνική ομάδα πυγμαχίας της Κύπρου, κερδίζοντας δύο χρυσά μετάλλια σε διεθνή τουρνουά, σε Δανία και Κύπρο, καθώς και τον πανευρωπαϊκό τίτλο της WKA στο Κ1.

Τον Αύγουστο του 2011 θα διεκδικήσει ξανά στη Γερμανία τον παγκόσμιο τίτλο. Για την «Iron Barbie», όπως την ξέρει το κοινό της, το ρινγκ είναι το δεύτερο σπίτι της, οι προπονητές της Γιώργος Χαλκίδης και Μπάμπης Παπαδόπουλος η δεύτερη οικογένειά της και το ξύλο «μια θυσία που πρέπει να κάνεις προκειμένου να φτάσεις στην κορυφή»: «Ολα αυτά τα χρόνια έχω δώσει αλλά και έχω φάει πολύ ξύλο, ειδικά στις προπονήσεις. Παρ’ όλα αυτά, όχι μόνο δεν πτοούμαι, αλλά πεισμώνω ακόμη περισσότερο προκειμένου να προσπαθήσω σκληρότερα για τον στόχο μου». Η ζωή ενός αθλητή απαιτεί θυσίες. Πόσο μάλλον όταν σκοπός του είναι να κατακτήσει τον κόσμο.

«Οι γονείς μου δεν ήταν πάντα σύμφωνοι με αυτή την ενασχόλησή μου. Τους ήταν αδιανόητο ότι το όμορφο κοριτσάκι τους θα έμπαινε στο ρινγκ για να παίξει ξύλο. Τώρα όμως είναι πάντα δίπλα μου. Οι άνδρες το πρώτο πράγμα που με ρωτούν είναι αν δέρνω στον δρόμο... Τους είναι λίγο δύσκολο να καταλάβουν ότι το  Κ1 είναι απλώς ένα άθλημα κι ακόμη δυσκολότερο να αποδεχτούν ότι μια γυναίκα είναι πιο δυναμική από αυτούς».
Δείτε video με την Μαρία Πανταζή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου