Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ STEVE ECONOMOU


Πρώτα απ όλα να σε ευχαριστήσουμε για την συνέντευξη που κάνεις για το mmalegacy.gr.
Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που σε φιλοξενούμε στις σελίδες μας.

- Οι ρίζες σου είναι από την Ελλάδα, αλήθεια την έχεις επισκεφτεί ποτέ;

Βασικά η οικογένεια μου είναι από την Κύπρο (αν και ο πατέρας μου είναι από Αυστραλία). Δυστυχώς όμως δεν έχω επισκεφτεί ποτέ την Ελλάδα αλλά ελπίζω να έρθω μέσα στον χρόνο για σεμινάρια όπως και την Κύπρο επίσης.

- Τι σε έκανε να ασχοληθείς με το ΜΜΑ;

Δεν ήταν κάτι που σχεδίαζα, απλά συνέβη, ας πούμε ότι ήταν ατύχημα (γέλια). Μια μέρα βρήκα το νέο γυμναστήριο πολεμικών τεχνών κοντά στο σπίτι μου. Πήγα για να κάνω ερασιτεχνική πάλη αλλά είχε ακυρωθεί η τάξη και στην θέση της μπήκε το Brazilian Jiu-Jitsu. Αποφάσισα να το κάνω και δεν μετάνιωσα ποτέ γι’ αυτό.
Κατά καιρούς ο προπονητής μου (Daniel Burzotta) έψαχνε μαχητές για το δικό του show και με ρώτησε αν θέλω να συμμετάσχω, έτσι είπα να δοκιμάσω και να ‘μαι εδώ.


- Τι είναι οι μικτές πολεμικές τέχνες για σένα;

Όταν δεν έχω κάποιο αγώνα στο πρόγραμμα νιώθω να “βαριέμαι”.
Για μένα το MMA είναι κάτι που δίνει σκοπό και νόημα στη ζωή μου.

- Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται ένας αθλητής του ΜΜΑ για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των αγώνων;

Ένας αθλητής του ΜΜΑ χρειάζεται πέρα από ολοκληρωμένη γνώση σε grappling και στο όρθιο (striking) να έχει και πολύ καλή φυσική κατάσταση.

- Για κάποιον που δεν σε έχει δει να αγωνίζεσαι, πως αγωνίζεσαι, ποιο είναι το στυλ σου;

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στυλ. Προσπαθώ να βελτιώσω το παιχνίδι μου σε όλους τους τομείς και επίπεδα. Το στυλ μου εξαρτάται από τους αντιπάλους μου έτσι στοχεύω σε αυτό.

- Αυτή την στιγμή είσαι Πρωταθλητής Αγγλίας και Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο UWC
(Ultimate Warrior Challenge). Πως αισθάνεσαι γι’ αυτό;

Νιώθω τιμή και περηφάνια να έχω και τους 2 τίτλους από μια κορυφαία διοργάνωση στο Ηνωμένο Βασίλειο.

- O επόμενος σου αγώνας είναι στις 8 Μάιου για την διοργάνωση UCMMA, όπου διεκδικείς τον τίτλο της Heavyweight κατηγορίας; Πώς βλέπεις των αγώνα αυτό με τον Neil Grove (κάτοχο ζώνης);

Ένα μόνο μπορώ να περιμένω από αυτόν τον αγώνα. Θα είναι πόλεμος.


- Το Nickname σου είναι "Crazy Bear", από που προέκυψε αυτό;
Την δεύτερη μέρα κιόλας που ξεκίνησα την προπόνηση, την ώρα που κάναμε προπόνηση για τεχνικές στο έδαφος ο παρτενέρ μου με είχε στην guard του ξεκίνησα να τον σηκώνω και να τον σκάω με δύναμη στο έδαφος ξανά και ξανά. Τότε κάποιος από τους συναθλητές μου που το έβλεπε αυτό είπε είναι ''τρελός'' (crazy), κάποιος άλλος τότε είπε είναι ''αρκούδα'' (bear) και τότε κάποιος φώναξε με στόμφο αυτός είναι ''τρελή αρκούδα''! (crazy bear). Έτσι μου έμεινε σαν ψευδώνυμο. Πέρασαν σχεδόν έξι μήνες μέχρι κάποιος να με ρωτήσει ποιο ήταν το πραγματικό του όνομα!

- Τι θα έλεγες σε κάποιον που σκέφτεται να ξεκινήσει τώρα ΜΜΑ, τι θα τον συμβούλευες;

Θα τον συμβούλευα να μην βιαστεί και να πάρει τον χρόνο του πριν απ’ τον πρώτο του αγώνα. Μην πάει απλά σε έναν επαγγελματικό αγώνα, πρώτα να κάνει ερασιτεχνικούς και ημιεπαγγελματικούς αγώνες, αγώνες grappling πριν σκεφτεί να πραγματοποιήσει επαγγελματικό αγώνα.


- Στην Ελλάδα το ΜΜΑ είναι παρεξηγημένο, δεν το θεωρούν καν άθλημα, αλλά ότι είναι μια διοργάνωση που ο ένας θέλει να σκοτώσει τον άλλον και το σχετίζουν με το Street Fight, τι έχεις να πεις σε όλους αυτούς;

Θα ήθελα να συνειδητοποιήσουν ότι οι Μικτές Πολεμικές Τέχνες είναι άθλημα. Είμαστε όλοι φίλοι σε αυτό το άθλημα. Ναι μπορεί να είναι βίαιο αλλά έχω δει περισσότερους σοβαρούς τραυματισμούς στο ποδόσφαιρο και το rugby απ’ ότι στο MMA. Οι διαιτητές είναι πολύ καλοί στην δουλειά τους και κρατούν του αθλητές ασφαλείς, και αυτή είναι η προτεραιότητά τους σε κάθε αγώνα.


- Τι σκέφτεσαι για το μέλλον, ποιοι είναι οι στόχοι σου;
Ελπίζω μια μέρα να αγωνιστώ για το UFC αλλά για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν σκέφτομαι πολύ μπροστά. Απλά κοιτάω τον κάθε αγώνα ξεχωριστά και προχωράω έναν έναν τη φορά.


- Σε ευχαριστούμε Stav ελπίζουμε να σε δούμε ακόμα πιο ψηλά στην καριέρα σου, και επιτέλους να σε δούμε να αγωνίζεσαι μπροστά σε Ελληνικό κοινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου