Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Δήμητρα "the pitbull" Δημητρακοπούλου






Σήμερα  έχουμε την χαρά να φιλοξενούμε την Δήμητρα Δημητρακοπούλου, αθλήτρια του kick-thai boxing. H Δήμητρα είναι μία πολύ όμορφη κοπέλα, που όσο δυναμική είναι μέσα στα ρινγκ, άλλο τόσο ήρεμη και ευγενική σαν παρουσία είναι έξω από αυτά.
Απολαύστε την συνέντευξη που έχει πολλά 
ενδιαφέροντα στοιχεία.



1. Δήμητρα καλωσόρισες στο spartanfighter. Να ξεκινήσουμε λέγοντας μας ποιος ήταν ο λόγος που σε μάγεψε το kickboxing; Έχεις στο παρελθόν ασχοληθεί και με άλλες πολεμικές τέχνες/μαχητικά αθλήματα;

Αρχικά  θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την φιλοξενία στην σελίδα του SPARTANFIGHTER. 


H αλήθεια είναι ότι μεγάλη επιρροή μου άσκησε η οικογένεια μου.
Ο πατέρας μου υπήρξε  αθλητής του Ολυμπιακού στην πυγμαχία και στην συνέχεια εργάστηκε σαν προπονητής σε αρκετούς συλλόγους. Όμως εγώ όπως όλα τα κοριτσάκια ξεκίνησα με ρυθμική γυμναστική, έπαιζα μπάσκετ 8 χρόνια κι έκανα και λίγο στίβο. Ασχολήθηκα με το Muay Thai στα 23 μου χρόνια.


2. Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που συνέβαλαν να φτάσεις να παίζεις σε υψηλού επιπέδου αγώνες; Η Δήμητρα σήμερα που γυμνάζεται και ποιο είναι το καθημερινό πρόγραμμα προπόνησης που ακολουθεί;

Τα τελευταία δύο χρόνια είμαι αθλήτρια του Νίκου Κρητικού και προπονούμαι στο CAMP του στην Μεταμόρφωση Τατοιου 80. Το πρόγραμμα της προπόνησης μου το βγάζει
ο δάσκαλος μου ανάλογα με τους αγώνες που έχουμε. Συνήθως περιλαμβάνει καθημερινό τρέξιμο και, αυτό όχι μόνο για να αυξήσω την αντοχή μου αλλά και γιατί είναι και προσωπική μου ευχαρίστηση.. Ακόμη με το δάσκαλο μου προπονούμαι σε pao,τεχνικές και sparring.
Οι άνθρωποι που θα ήθελα να ευχαριστήσω και που είναι πάντα δίπλα μου είναι ο δάσκαλος μου Νίκος Κρητικό, που είναι και μάνατζερ μου και δεύτερη οικογένεια μου. Εκείνος ασχολείται με τα πάντα, έτσι εγώ μένω προσηλωμένη στην προπόνηση μου. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που μου συμπαραστέκεται αν και ο πατέρας μου είναι ο σκληρότερος κριτής και την διατροφολόγο μου Σοφία Ελευθερίου που συνεργαζόμαστε τα τελευταία δύο χρόνια.


3. Πολλές γυναίκες σήμερα ασχολούνται με το kickboxing, τι είναι αυτό πιστεύεις που τις έλκει στο συγκεκριμένο άθλημα; Θα το σύστηνες και ως μέσο αυτοάμυνας.

ΤΟ ΚICK ΒΟΧ είναι πολύ καλή άσκηση και γι’αυτό πιστεύω ότι αρκετές γυναίκες ασχολούνται με αυτό. Σίγουρα το συστήνω σαν αυτοάμυνα και, όποια κυρία ή κοπέλα παρακολουθήσει μία προπόνηση του αθλήματος θα διαπιστώσει ότι το kickboxing δεν είναι μόνο αγωνιστικό, δεν χρειάζεται να ανησυχεί μήπως χτυπήσει ή τραυματιστεί. Είναι όπως προείπα ιδανικό για άσκηση τόσο του σώματος όσο και του μυαλού γιατί όλα είναι θέμα στρατηγικής στο kickboxing.

4. Δήμητρα περιέγραψε μας ως τώρα τους κυριότερους σταθμούς της καριέρας σου και τους μελλοντικούς σου στόχους.

Επαγγελματικά ασχολούμαι με το kickboxing 2 χρόνια. Τώρα έχω αρχίσει να γίνομαι πιο γνωστή στο ευρύ κοινό, οπότε δεν θεωρώ ότι έχω κάνει καριέρα ακόμη. Για μένα ο όρος καριέρα θεωρώ ότι προϋποθέτει  να έχεις και διάρκεια στον χρόνο
Σταθμός στην έως τώρα πορεία μου ήταν όταν έπαιξα στην διοργάνωση του Μιχάλη Ζαμπίδη, IRON CHALLENGE στο ΣΕΦ και πέρυσι στο GLADIATORS NIGHT , μια διοργάνωση του δασκάλου Τάσου Τσάλα στην Χαλκίδα.
Στόχος μου είναι η συμμετοχή σε μεγάλες διοργανώσεις τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

5. Το γυναικείο επαγγελματικό kickboxing στην Ελλάδα νομίζεις ότι βρίσκεται σε μία καλή περίοδο ή ότι είμαστε σε νηπιακό επίπεδο σε σχέση με το εξωτερικό;


 Δυστυχώς στην Ελλάδα όχι μόνο το γυναίκειο αλλά και το αντρικό  KICK BOX είναι σε νηπιακό επίπεδο.  .Οι Έλληνες αθλητές και αθλήτριες είμαστε αναγκασμένοι να εργαζόμαστε για να ζούμε και, να κάνουμε προπονήσεις τις απογευματινές ώρες. Το αντίθετο δηλαδή με ότι ισχύει στο εξωτερικό όπου οι αθλητές ασχολούνται μόνο με την προπόνηση τους έχοντας σπόνσορες που τους παρέχουν τα ως προς το ζην.

6. Πως είναι η ζωή της Δήμητρας Δημητρακοπούλου εκτός ρινγκ; Οι άντρες όταν ακούνε ότι ασχολείσαι σε υψηλό επίπεδο με το kickboxing διστάζουν να σε προσεγγίσουν, ποια είναι η αντίδραση τους;


Έξω από την σχολή και το ring  είμαι όπως όλες οι κοπέλες της ηλικίας μου. Εργάζομαι σαν τηλεφωνήτρια, μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου και να βλέπω τους φίλους μου όταν έχω χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι η αθλητική μου ζωή με επηρεάζει στην προσωπική μου ζωή όσον αφορά κάποιες συνήθειες που έχω αποκτήσει, όπως ότι δεν μου αρέσει η έντονη διασκέδαση και το ποτό και ότι αρκετές φορές προτιμώ να είμαι στο σπίτι και να ξεκουράζομαι για να αποδίδω καλύτερα στην προπόνηση.
Οι άντρες είναι αλήθεια ότι νιώθουν λίγο άβολα, αλλά αυτό συμβαίνει με όλες τις δυναμικές γυναίκες. Κάποιες φορές οι άντρες δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν ασχολείσαι επαγγελματικά με τοKICK BOX πρέπει να κάνεις αρκετές θυσίες και ότι δεν υπάρχει πολύ ελεύθερος χρόνος. Όμως με καλή διάθεση όλα γίνονται!

7. Έχεις αποκομίσει φιλίες μέσα από τον χώρο;


Είναι γνωστό ότι με την Μαρία IRON BARBIE Πανταζή  είμαστε καλές φίλες και sparring partners. Επίσης καλή μου φίλη είναι η Χριστίνα Λέκκα, αθλήτρια του MUAY THAI, η οποία έχει πάρει μέρος σε αγώνες στην Ταϋλάνδη.



8. Τι θα σύστηνες στα άτομα που διστάζουν να ασχοληθούν με τα δυναμικά αθλήματα εξαιτίας του φόβου τραυματισμού;


Τους προτρέπω να πάνε σε κάποια σχολή και απλά να παρακολουθήσουν μία προπόνηση. Θα καταλάβουν ότι με έναν σωστό δάσκαλο δίπλα τους δεν υπάρχει περίπτωση να τραυματισθούν. Εγώ το συνιστώ και στους γονείς, να στείλουν τα παιδάκια τους. Είναι καλό να μάθουν τον σεβασμό και την πειθαρχία από νεαρή ηλικία.
9. Δήμητρα σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μας παραχώρησες, σου εύχομαι υγεία και καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις. Αν θεωρείς υπάρχει κάτι που δεν καλύψαμε παρακαλώ συμπλήρωσε το
Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ και θα ήθελα να ενημερώσω τους αναγνώστες του SPARTANFIGHTER για τον επόμενο αγώνα μου ο οποίος θα είναι με όρους MUAY THAI  και θα γίνει στη Μεταμόρφωση στις 29 Μαΐου. Είναι προσωπικό μου στοίχημα αυτό το FIGHT και, περιμένω εσένα όπως και όλους τους φίλους των μαχητικών αθλημάτων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου