Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Apocalypse 3 - Συνέντευξη του Γιάννη "the pistol" Μαλικούτη.

Σήμερα φιλοξενούμε άλλον έναν μαχητή που θα δώσει το παρόν στο apocalypse3 στις 25  Ιουνίου.
Είναι ο Γιάννης "the pistol" Μαλικούτης, επικεφαλής του Malikoutis camp. Πρόκειται για΄έναν καθαρό muay thai αθλητή, ο οποίος ύστερα απο μακροχρόνιο τραυματισμό επανήλθε στα ring πριν τρεις μήνες στο apocalypse2 στα Ιωάνινα και μάλιστα νικηφόρα.

Ας δούμε όσα ενδιαφέροντα  μας λέει .....

Γεία σου Γιάννη πως πάει η προετοιμασία για το apocalypse
3;
Γεια σου Ηλία, η προετοιμασία μου ξεκίνησε,μετά απο την τελευταία συνέντευξη που είχαμε κάνει πριν τρεις μήνες για το apocalypse 2 και, απο τότε οι προπονήσεις μου δεν έχουν σταματήσει λεπτό. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχουμε κάνει με τον προπονητή μου τον kru Mario, η απόδοση μου θα αυξάνεται σταθερά μέχρι την απόλυτη κορύφωση στις 25 Ιουνίου.




Έχουμε να αντιμετωπίσουμε διάφορα προβλήματα, όπως κάποιους τραυματισμούς που με ταλαιπωρούν αλλά και το γεγονός ότι ο kru Mario φτιάχνει τώρα καινούριο γυμναστήριο στην Πεύκη με αποτέλεσμα να μην προπονούμαστε όπως θα θέλαμε στο camp μας.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Μανώλη Πλεξουσάκη,έναν επίσης μεγάλο δάσκαλο για την φιλοξενία για όλο αυτό το διάστημα της  προετοιμασίας και για την πολύτιμη βοήθεια του.

Τα αποτελέσματα των κόπων μου θα τα δούμε στο ring στην τρίτη πράξη του apocalypse, το οποίο φαίνται ότι θα είναι το πιο δυνατό απο όλα τα προηγούμενα.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους τους αγωνιζομένους.

Ποιόν θα έχεις στη γωνία σου;
Στην γωνία μου θα έχω τον μεγαλύτερο muay thai δάσκαλο στην Ελλάδα, τον Μάριο Μπαρμπάτσα. Έχουμε ξεκινήσει προπονήσεις μαζί εδώ κι ένα τρίμηνο και, απο τότε έχω αλλάξει πολλά πράγματα στο στυλ μου. Στο apocalypse 3 θα δείτε ποια είναι η συνταγή του kru Mario. Ανυπομονώ να μπω στο ρινγκ και να διεκδικήσω την ζώνη.






Ποιόν τίτλο διεκδικείς;

Ο τίτλος που δικδικώ είναι αυτός του πρωταθλητή Ελλάδος επαγγελματικού Muay thai usmta.
Ο αγώνας θα είναι με όρους Muay thai, φυσικά με γυμνούς αγκώνες, όπου είναι και το στυλ μου.



Τι ξέρεις για τον αντίπαλο σου;

Για τον αντίπαλο μου δεν ξέρω πολλά πράγματα.
Όποιος και να είναι στην απέναντι γωνία προετοιμαζόμαστε το ίδιο. Ελπίζω να γίνει ένα όμορφο παιχνίδι με θέαμα ανάλογο των προσδοκιών.
Τι μήνυμα στέλνεις στον κόσμο;
Ο κόσμος πρέπει να στηρίξει την διοργάνωση με την παρουσία του.
Θέλω να ευχαριστήσω τα άτομα που είναι κοντά μου και με στηρίζουνε. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τους χορηγούς μου dejavou club στην Αργυροπυπολη, Nutrition support και Allergia restaurant.
Σας ετοιμάζουμε ένα ανεπανάληπτο θέαμα για τις 25 Ιουνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου