Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Συνέντευξη από τον Βασίλη Κακαρίκο


ΤΡΊΤΗ, 09 ΝΟΈΜΒΡΙΟΣ 2010 10:46
PDF
kak2
Ο Βασίλης Κακαρίκος είναι ένα από τους γνωστότερους Έλληνες αθλητές  και από προεφηβική ηλικία έχει ξεχωρίσει για τις επιδόσεις του στο Kick Boxing και την Πυγμαχία. Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 23/11/1987, ζυγίζει 71 κιλά και έχει ύψος 1,70. Προπονητής του είναι ένας από τους κορυφαίους στην χώρα μας, ο Γιώργος Αρμάγος, και το βιογραφικό του ήδη είναι πολύ πιο πλούσιο από
πολλών άλλων μεγαλύτερων σε ηλικία αθλητών. Είναι ήδη μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση για την καριέρα του, να γίνει ο 3ος μόλις Έλληνας αθλητής που θα κατακτήσει την ζώνη της WAKO PRO, αλλά και για να κάνει μεγάλη καριέρα στο εξωτερικό. Ο δρόμος για την κορυφή δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα αλλά δείχνει έτοιμος να τα καταφέρει. Ας τον απολαύσουμε σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη για το efight.

1)Σου δίνεται η ευκαιρία να διεκδικήσεις  την διηπειρωτική  ζώνη της WAKO PRO, είσαι έτοιμος για ένα τέτοιο βήμα;

Φυσικά και είμαι έτοιμος, έχω παίξει πολλά μεγάλα παιχνίδια και στο εξωτερικό και στην Ελλάδα οπότε πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός να διεκδικήσω αυτή τη ζώνη. Άλλωστε αποτελεί την μεγαλύτερη καταξίωση για έναν αθλητή να κατακτήσει ζώνη της WAKO, δεν είναι τυχαίο ότι μέχρι τώρα τα έχουν καταφέρει μόνο δύο Έλληνες αθλητές , Πάρης Βασιλικός παλαιότερα και ο Γιάννης Σοφοκλέους πρόσφατα.

2)Πόσο εύκολο είναι για έναν αθλητή να γυμναστεί σε υψηλό επίπεδο και να διεκδικήσει την κορυφή στο Παγκόσμιο KICK BOXING;

Δεν είναι καθόλου εύκολο, χρειάζεται ολοκληρωτική αφοσίωση σε αυτό που κάνεις, υπομονή και επιμονή, αρκετές θυσίες, καθημερινή και πάνω από όλα σωστή προπόνηση.

kak33)Με ποιον αθλητή Έλληνα ή ξένο θες να αγωνιστείς;

Θαυμάζω πολύ τον Andy Souwer, είναι ένας απ’ τους αθλητές που θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ.

4)Ποια στιγμή τις έως τώρα  καριέρας σου θυμάσαι ποιο έντονα και ποιο είναι το όνειρό σου, ο στόχος σου;

Υπάρχουν πολλές στιγμές έντονες στο μυαλό μου, η κάθε μάχη που δίνω για μένα είναι συναρπαστική. Μπορώ να πω όμως ότι μου έχει μείνει έντονα ο αγώνας που είχα με τον αθλητή του Ramon Dekkers, τον Lee Coville, όπου και βγήκα νικητής. Είναι ένας πολύ δυνατός αθλητής, έχει διεκδικήσει αρκετές ζώνες, και μέσα στην Ταϊλάνδη, και τις έχει κερδίσει. Στον αγώνα αυτό ήμουν τραυματισμένος στο αριστερό μου πόδι με κάταγμα, και κατά τη διάρκεια του 2ουγύρου, με ένα δεξί low που έδωσα στο γόνατο του, έπαθα κάταγμα και στο δεξί μου πόδι. Παρόλα αυτά συνέχισα και κέρδισα με ομόφωνη απόφαση από τους κριτές. Ο στόχος μου είναι να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται, αυτό προσπαθώ όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζω να τα καταφέρω.

5)Τι θα συμβούλευες τους νέους αθλητές και αθλήτριες στον χώρο;

Η συμβουλή μου για όσους αγαπάνε το άθλημα είναι να μην σταματάνε να κυνηγάνε το όνειρο τους. Υπάρχουν πολλές δυσκολίες σε αυτό το άθλημα αλλά δεν πρέπει να τα παρατάνε. Πρέπει να προσπαθούν συνέχεια και από αυτές τις δυσκολίες να βγαίνουν καλύτεροι.

6)Αν καταφέρεις και κερδίσεις την ζώνη, που θα την αφιερώσεις;

Στους προπονητές μου τους Αρμάγους, που με έχουν βοηθήσει να φτάσω ως εδώ, στην οικογένεια μου και σε αυτούς που με αγαπάνε και με στηρίζουνε. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την Πανελλήνια Ομοσπονδία Kick Boxing για την μεγάλη προσπάθεια που κάνει για την ανάπτυξη του αθλήματος που όλοι αγαπάμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου