Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Ζαμπίδης: «Παραλίγο να δακρύσω από την υποδοχή»

Ζαμπίδης: «Παραλίγο να δακρύσω από την υποδοχή»
Ιδιαίτερα συγκινημένος από την υποδοχή που του επεφύλασσε το ελληνικό κοινό δήλωσε ο Μιχάλης Ζαμπίδης, ο οποίος μίλησε για τον δύσκολο αγώνα που έδωσε κόντρα στον Φατί Μερζά.
Ο Έλληνας πρωταθλητής έκανε λόγο για έναν σκληρό αγώνα, ευχαρίστησε τον κόσμο που στάθηκε στο πλευρό του, ενώ μίλησε και τον τίτλο του «King Of The Ring».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ζαμπίδης:
«Η χαρά που πήρα ήταν πολύ μεγάλη βλέποντας τον κόσμο να το ευχαριστιέται. Ιδιαίτερα σε δύσκολες εποχές που βρισκόμαστε, ήρθε και με στήριξε. Μου έδωσε πολύ ενέργεια. Ο αντίπαλος ήταν σκληρός, με δυσκόλεψαν λίγο τα κιλά του, είχε πολύ αντοχή και ήταν έμπειρος», είπε αρχικά ο «Iron Mike».
Για τον παλαιότερο τραυματισμό του στο σαγόνι: «Σίγουρα ήταν μία δύσκολη εμπειρία, είχα όμως γρήγορη αποκατάσταση, αφού επανήλθα σε δύο μήνες. Αποτελεί παρελθόν πλέον για εμένα και έχω διαγράψει αυτή τη σελίδα».
Για την υποδοχή του από τους φιλάθλους: «Παραλίγο να δακρύσω, πήρα πολύ ενέργεια που δε μπορούσα να διαχειριστώ και παραλίγο να βάλω τα κλάματα».
Αν πίστευε πως θα έχανε: «Καμία στιγμή δεν πίστεψα πως θα αποτύχω. Μπήκα λίγο χλιαρά, όμως μου είπε ο προπονητής μου πως να συμπεριφερθώ στον αγώνα και πήρα τη νίκη. Υπάρχει φόβος και άγχος πριν τον αγώνα, όμως βουτάς την ψυχή σου και ανεβαίνεις στο ρινγκ. Αυτό που λέω από μέσα μου σε κάθε αντίπαλο είναι πως "Δεν ξέρω τι θα γίνει, αλλά σήμερα θα κακοπεράσεις"».
Για το... γούρι του: «Γούρι έχω τον καλό μου εαυτό, την αγάπη και τους κοντινούς μου ανθρώπους».
Για τη στιγμή που προσεύχεται: «Η στιγμή που γονατίζω είναι ιδιαίτερη για μένα, μπορεί να με βλέπουν χιλιάδες μάτια αλλά εκείνη την ώρα νιώθω μόνος μου».
Για την υπεράσπιση του τίτλου: Μου λείπει το Κ1, όμως είναι ιδιαίτερη η ζώνη του συγκεκριμένου τίτλου που υπερασπίστηκα. Είναι μία και είναι στην Ελλάδα».
Για το πρόγραμμά του: «Άλλες τρεις μέρες θα είμαι... κανονικός άνθρωπος με το παγωτό μου και το σουβλάκι μου. Μετά θα ξαναρχίσω τα κοτόπουλα και τα ρύζια!»
Για την παρουσία της οικογένειάς του: «Είμαι πολύ συγκινημένος που ήταν όλοι εδώ γιατί σπάνια με βλέπουν να αγωνίζομαι στην Ελλάδα, η ενέργεια που μου δίνουν είναι απερίγραπτη.
Για τον αντίπαλό του που τον αγκάλιασε: «Με παραδέχτηκε, δε μπορώ να μιλάω για τον εαυτό μου. Ήταν πολύ δυνατός αγώνας και ήταν άξιος αντίπαλος. Είμαι χαρούμενος που προσφέραμε ένα ωραίο ματς και το ευχαριστήθηκε ο κόσμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου