Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Κορυφαίος τζουντόκα της Ευρώπης ο Ηλίας Ηλιάδης



Η Παγκόσμια Ομοσπονδία (IJF) τον χαρακτήρισε «Ολύμπιο Θεό», με αφορμή την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οι Ιάπωνες, ακόμη το... φυσούν και δεν κρυώνει ότι ένας Ευρωπαίος αθλητής έκανε... πάρτι μέσα στο Τόκιο κερδίζοντας δύο εκπροσώπους της χώρας του «Ανατέλλοντος Ηλίου», στην ίδια κατηγορία, μέσα σε λιγότερο από μισή ημέρα. Με αυτά και με πολλά ακόμη που συνέβησαν μέσα στη χρονιά, η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία (EJU) δεν μπορούσε παρά να μην δώσει τον τίτλο του κορυφαίου αθλητή της «γηραιάς» ηπείρου για το 2010, στον Ηλία Ηλιάδη. Όπως και πριν από έξι χρόνια, με αφορμή τότε την κατάκτηση του Ολυμπιακού μεταλλίου, έτσι και εφέτος, η EJU ανακήρυξε -με απόλυτη πλειοψηφία- τον Έλληνα τζουντόκα ως τον κορυφαίο αθλητή για τη χρονιά που φεύγει.


«Δεν είναι μικρό πράγμα, μετά από ένα μεγάλο διάστημα αποχής λόγω σοβαρών τραυματισμών και προβλημάτων υγείας, να βρίσκεσαι ξανά στην κορυφή. Νοιώθω δικαιωμένος. Νοιώθω ότι ο ιδρώτας μου και η υπερπροσπάθεια που κατέβαλα τα τελευταία δύο χρόνια, με οδήγησαν
κάπου. Είναι τεράστια τιμή για μένα, να δέχομαι από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία τον σχετικό τίτλο, για δεύτερη φορά τα τελευταία έξι χρόνια. Ο τίτλος αυτός μου δίνει δύναμη να συνεχίσω σε ακόμη πιο έντονους ρυθμούς, ενώ αποτελεί και ένεση ηθικού ενόψει της επόμενης χρονιάς όπου με περιμένουν ένα σωρό αγωνιστικές υποχρεώσεις, οι οποίες θα κρίνουν και την παρουσία μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου», είπε ο Ηλίας Ηλιάδης, ο οποίος έκανε και ένα μίνι απολογισμό της χρονιάς που φεύγει.

«Ακόμη και τότε που υπέφερα από τους πόνους, έλεγα ότι το παγκόσμιο του Τόκιο ήταν ο μεγάλος μου στόχος για το 2010. Όσοι ήταν δίπλα μου, είμαι σίγουρος πως πίστευαν σε μένα και στα όσα έλεγα. Κάποιοι, ίσως να μην έδιναν ιδιαίτερο βάρος στα λόγια ενός αθλητή που είχε να αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα υγείας. Πιστεύω ότι το μετάλλιο αυτό, έκανε τους πάντες να αλλάξουν γνώμη για μένα. Αλλά και η γενικότερη πορεία μου μέσα στη χρονιά, αφού έλαβα μέρος σε επτά διοργανώσεις και μόλις σε μία δεν μπόρεσα να βρεθώ μέσα στην επτάδα της κατηγορίας μου. Όμως δεν μένω σε αυτά που έχω ήδη καταφέρει, αλλά σε όλα όσα προγραμματίζω να πετύχω μέσα στο 2011. Οι στόχοι μου παραμένουν υψηλοί και ο πήχης πλέον έχει ανέβει. Συνεχίζω στους ίδιους προπονητικούς ρυθμούς και με τη βοήθεια του προπονητή μου, του Νίκου Ηλιάδη αλλά και ολόκληρου του τεχνικού τιμ και των συναθλητών μου, βάζω στόχο για την κορυφή», κατέληξε ο Έλληνας τζουντόκα.

Οι εφετινές κορυφαίες στιγμές του Ηλία Ηλιάδη

Αδιαμφισβήτητα η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στην κατηγορία των -90 κιλών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του Τόκιο, ήταν η κορυφαία στιγμή του Έλληνα τζουντόκα. Στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βιένης ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών, όπως και σε ακόμη δύο διοργανώσεις, το Παγκόσμιο Κύπελλο της Μαδρίτης αλλά και το Παγκόσμιο Κύπελλο του Σάο Πάουλο. Στο Γκραν Σλαμ της Μόσχας όπως και σε αυτό του Ρίο ντε Τζανέιρο ήταν 5ος, ενώ πριν από λίγες ημέρες, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα συλλόγων σημείωσε δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες. Η επόμενη αγωνιστική δοκιμασία για τον Ηλία Ηλιάδη θα είναι το Γκραν Σλαμ του Τόκιο, το τριήμερο 10-12 Δεκεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου