Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΑΦΙΞΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ -IT'S SHOWTIME


Προσγειώθηκαν πριν από λίγο στο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας Ελ. Βενιζέλος οι  πρώτοι αθλητές που θα πάρουν μέρος στο IT’S SHOWTIME ATHENS 2010.

Με πτήση από τη Ταϋλάνδη μέσω Shipholl ήρθε ο πρωταθλητής Ταϋλάνδης Pajonsuk , o οποίος θα αντιμετωπίσει τον δύο φορές κάτοχο της ζώνης Κ1 ΜΑΧ 70 Andy Souwer. : « προετοιμάζομαι γι αυτόν τον αγώνα εντατικά τρεις μήνες.  Ήξερα ότι θα αντιμετωπίσω τον φετινό κατοχο της ζώνης K1 MAX 70 Giorgio Petrosyan. Ο τραυματισμός του έφερε στο δρόμο μου τον ίσως πιο έμπειρο και επικίνδυνο αθλητή στα 70 κιλά παγκοσμίως, τον Andy Souwer. Φυσικά και δε θα έχει εύκολο βράδυ μαζί μου ο Andy» .


Mε πτήση από το Βέλγιο ήρθε ο ο Αλβανός πρωταθλητής Rustemi Kreshnik  o οποίος θα αντιμετωπίσει τον Σέρβο Nenad Pagonis.
KRESHNIK: «Πρώτη φορά θα παίξω μπροστά σε αλβανικό κοινό. Καλώ όλους τους συμπατριώτες μου να έρθουν στο Σ.Ε.Φ για να μου ανεβάσουν την ψυχολογία. Δεν έχω κανένα προσωπικό με τον αντίπαλο μου, αλλά θα φροντίσω να τελειώσω γρήγορα τη δουλειά μου μέσα στο ρινγκ».


Mε πτήση από το Αμστερνταμ  έφτασε ο κάτοχος της ζώνης IT’S SHOWTIME -70 Murat Direkci o οποίος θα αγωνισθεί για να διατηρήσει τη ζώνη του στο τελευταίο match της βραδιάς  με τον Cris Ngimbi.
DIREKCI: « Όλοι θέλουν τη ζώνη μου και το ξέρω. Θα πρέπει όμως να με νικήσουν και πιστέψτε με δεν ήρθα στην Ελλάδα για να φύγω με πιο ελαφριές αποσκευές. Ήρθα για να κάνω πόλεμο μέσα στο ρινγκ».


PAJONSUK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου