Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Top 10 φαγητών που δεν θα μου δώσουν πάνω από 300 θερμίδες


Αρθρογράφος:
 
Το μεσημέρι έφτασε,,, πεινάτε αλλά δεν ξέρετε τι να φάτε για να χορτάσετε, να μη πάρετε πολλές θερμίδες, να το μαγειρέψετε σε μόλις λίγα λεπτό αλλά και να καλύψει τον οργανισμό σας σε θρεπτικά συστατικά:
Παρακάτω παρουσιάζονται 10 πιάτα, γεμάτα γεύση, με λίγες θερμίδες και πραγματικά χορταστικά… Μπορείτε να τα δοκιμάσετε άφοβα!!!

Μια μερίδα μακαρονοσαλάτα:1/2 φλ. βραστά μακαρόνια (κοφτά-πένες-κοχυλάκια….ή ότι άλλο, (προαιρετικά 2-3 ροδέλες ή φέτες κρεμμύδι)-1 ½ φλ.μαρούλι-3-4 λεπτές φέτες τομάτα-5 καρυδόψυχες και ½ φλ. cottage cheese.
Τρόπος παρασκευής: Κόβουμε το μαρούλι-πάνω από αυτό βάζουμε ½ φλ. βραστά μακαρόνια,που έχουμε βράσει προηγουμένως,την ντομάτα τοποθετώ φέτες κρεμμύδι,5 καρυδόψυχες αλλά και το cottage cheese
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 250Kcal
Γιουβαρλάκια:100γρ. άπαχος κιμάς,1 φλιτζανάκι του καφέ ρύζι για σούπα, 1/2 ασπράδι αβγού,1 κουταλιά ελαιόλαδο.
Τρόπος παρασκευής: πλένω το ρύζι, κρατώ το ½ φλιτζανάκι, το βάζω μέσα στα 100γρ. κιμά, το ασπράδι αβγού και πλάθω μικρά σφαιρικά γιουβαρλάκια. Σε μια κατσαρόλα, βράζω 2 φλ. νερό, μόλις βράσει το νερό ρίχνω τα γιουβαρλάκια,τα αφήνω να βράσουν για 10 λεπτά, ρίχνω μέσα στο νερό το ½ φλ. ρύζι, αλλά και το ελαιόλαδο
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 285 Kcal

Μια μερίδα μύδια αχνιστά:250γρ. μύδια καλά καθαρισμένα-1σκελίδα σκόρδο-χυμός ½ λεμονιού-1κ.σ. ελαιόλαδο-κλαράκια άνηθο.
Τρόπος παρασκευής: πλένω πολύ καλά το εξωτερικό των μυδιών, αλλά αφαιρώ και τα γένια των μυδιών, βράζω σε κατσαρόλα τα μύδια, σκεπάζοντας τα, ενώ προσέχω αυτά που δεν ανοίγουν (τα πετώ, γιατί μπορεί να μας προκαλέσουν δηλητηρίαση…) Μετά από 10 λεπτά, προσθέτω το λάδι-το σκόρδο-τον άνηθο και το χυμό λεμονιού. Βράζω για άλλα 5 λεπτά. Το πιάτο σερβίρεται ζεστό, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με 100γρ.βραστό ρύζι-ή 1 φλιτζάνι (+90Kcal)
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 200 Kcal (ή 290Kcalμε το ρύζι)

Μια μερίδα τονοσαλάτα:80γρ.τόνος,λεπτές φέτες κρεμμύδι,1κ.γ. ξύδι balsamico,2 φλ. μαρούλι-1 πιπεριά-3 με 4 φέτες τομάτα και 1κ.σ. ελαιόλαδο.
Τρόπος παρασκευής: πλένω το μαρούλι, το τοποθετώ στη βάση, βάζω τη πιπεριά-το κρεμμύδι και φέτες τομάτας, ενώ πάνω στη σαλάτα ρίχνω το ελαιόλαδο-και το baisamico 
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 250 Kcal

Ένα πιάτο τοματόρυζο:1/3φλ. ωμό ρύζι ή 1φλ. ρύζι βραστό-(προτιμώ καστανό ρύζι),ο χυμός από μια φρέσκια τομάτα, 1κ.σ. ελαιόλαδο και λεπτές φέτες από 1 πιπεριά.
Τρόπος παρασκευής: βράζω το ρύζι στο χυμό τομάτας-τοποθετώ σε αυτά και 1 ½ φλ. νερό,1κ.σ. ελαιόλαδο και φέτες πιπεριάς.
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό 280Kcal

Ένα πιάτο πατατόσουπα:2κ.σ. αφυδατωμένη πατάτα-λίγο σκορδο-1κ.σούπας γιαούρτι στραγγιστό-1κ.σούπας σκληρό τυρί τριμμένο
Τρόπος παρασκευής: Σε 2 φλ. φλ. βραστό νερό, διαλύω τη πατάτα-βάζω και τα υπόλοιπα υλικά(σκόρδο-γιαούρτι και τυρί)
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 100Kcal  

Μια μερίδα γαριδομακαρονάδα: 1 μερίδα βραστά μακαρόνια 1 1/2φλ.βραστά(προτιμώ μακαρόνια ολικής),χυμός από 1 τομάτα, 5-8γαριδούλες μετρίου μεγέθους, φέτες κρεμμύδι, λίγο σκορδάκι και μαϊντανό
Τρόπος παρασκευής: Βράζω τα μακαρόνια, ενώ ταυτόχρονα σε άλλο σκεύος, βάζω όλα τα υπόλοιπα υλικά, τα βράζω για 5-10 λεπτά και με αυτή τη σάλτσα, περιχύνω τη μακαρονάδα μου.
Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 260Kcal

Σούπα μινεστρόνε: 1/2φλ. βραστό κφτό μακαρόνι(ολικής),2κ.σ. καλαμπόκι κατεψυγμένο-2κ.σ. κόκκινα φασόλια κονσέρβας-2κ.σ. αρακάς κατεψυγμένος,1/2 καρότο(σε μικρά κυβάκια),κρεμμύδι(λεπτοκομμένο) και 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
Τρόπος παρασκευής: Βράζω όλα τα υλικά μαζί και η σούπα είναι έτοιμη σε 10 λεπτά
Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 200Kcal
  
Σπανακόρυζο: 1/2φλ. βραστό σπανάκι,1φλιτζανάκι ρύζι,2κ.σ. σάλτσα τομάτας-1κ.σ. ελαιόλαδο,λίγο κρεμμύδι και λίγη καυτερή πιπερίτσα.
Τρόπος παρασκευής: Σε μια κατσαρόλα, βάζω το βρασμένο σπανάκι-το ρύζι, αλλα και όλα τα υλικά και βράζω για 15 λεπτά
Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 240Kcal

Ομελέτα με πιπεριά:2 αβγά-1κ.γ. ελαιόλαδο-1 πιπεριά σε φέτες
Τρόπος παρασκευής: Σε ένα πιάτο χτυπάω τα αβγά και βάζω μέσα την πιπεριά σε πολύ λεπτές φέτες. Σε αντικολητικό τηγάνι ρίχνω τα υλικά μου και ψήνω την ομελέτα.
Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 270Kcal.

Καλή επιτυχία….. ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!..http://www.diatrofi.gr/index.php?position=center&module=static_pages&CategoryId=166.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου