Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Συνέντευξη στου Αλέξανδρου Νικολαιδη by Sirina!

Αναδημοσίευση απο: http://www.mmagfc.com/
 
1. Έχουν περάσει μόνο λίγες ημέρες από την καταπληκτική σου νίκη με Νοκ Άουτ στο Gladiators Night στην Χαλκίδα,απέναντι σε έναν καταξιωμένο ολλανδό αθλητή του διάσημου Δασκάλου Andre Mannaart (Meijiro gym). Μίλησέ μας λίγο για την νίκη σου.
Συνέντευξη στου Αλέξανδρου Νικολαιδη by Sirina!Είχε γίνει πρόταση στον μάνατζέρ μου Γιώργο Βεντούρα, για το συγκεκριμένο event μετά από αίτημα του διοργανωτή Τάσου Τσάλα και του ίδιου τουMannaart πριν από μερικούς μήνες. Μαζί με τον Δάσκαλό μου Κώστα Τζότζο ξεκινήσαμε αμέσως να προετοιμαζόμαστε για το παιχνίδι μιας και όλοι οι Ολλανδοί και ειδικότερα του Mannaart είναι γνωστό ότι είναι υπεραθλητές. Καταφέραμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα μέσα από μεγάλη προσπάθεια και πολύ κούραση αλλά όλα άξιζαν αν αναλογιστεί κανείς το αποτέλεσμα του αγώνα και των προτάσεων που έχουν ήδη έρθει.

2. Είσαι ηγετικό μέλος στην αγωνιστική GFC elite pro team. Ποιες είναι οι διαφορές στην προετοιμασία σου και πως έχει αλλάξει η αγωνιστική και προπονητική καθημερινότητά σου;
Η GFC θεωρώ ότι είναι η πρώτη άρτια επαγγελματική ομάδα promotion και management στον χώρο των πολεμικών τεχνών! Παραμένω ο ίδιος αθλητής σαν ψυχή και ταπεραμέντο απλά πλέον δεν ασχολούμαι με λεπτομέρειες που πριν αδυνατούσα, οπότε μου μένει περισσότερος χρόνος για προπονήσεις !
3. Ποιους αθλητές θεωρείς πρότυπα και γιατί;
Υπάρχουν πραγματικά εκατοντάδες ονόματα που θα μπορούσα να ονομάσω ως παραδείγματα και όχι ως πρότυπα μιας και πάντα είχα ως σκοπό να αποκτήσω τον δικό μου χαρακτήρα αλλά και μαχητικό στυλ!
4. Πες μας μερικά πράγματα για το πρόγραμμά σου και τους στόχους σου;
Αυτήν την στιγμή προσπαθώ να εκμεταλλευτώ την μια εβδομάδα μετά τον αγώνα ώστε να ξεκουραστώ και να μαζέψω δυνάμεις μιας και τον Μάιο έχω ήδη προγραμματισμένο αγώνα στην Λάρισα. Οπότε όλη η προσοχή μου και η σκέψη μου είναι επικεντρωμένη σε αυτόν τον Αγώνα. Υπάρχουν και άλλες προτάσεις που θα αξιολογηθούν και θα επιλεγούν οι καλύτερες, από το Team μου.
5. Ποια η γνώμη σου για το ελληνικό kick boxing;
Το επίπεδο έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια και αρκετά νέα ονόματα έχουν κάνει πολύ μεγάλα παιχνίδια! Δεν έχουμε κάτι να ζηλέψουμε από τους ξένους εκτός από ένα πράγμα! Στο εξωτερικό το άθλημα είναι αναγνωρίσιμο και μπορεί να προσφέρει σε αρκετούς τις σωστές συνθήκες ώστε να γίνουν επαγγελματίες! Στην Ελλάδα χρειάζεται τριπλός κόπος και πάλι ο αθλητής θα πρέπει να δουλεύει για να μπορεί να τα φέρει βόλτα.
6. Πόσο δύσκολο είναι για έναν αθλητή στο δικό σου επίπεδο να είναι πάντα σε αγωνιστική φόρμα;
Επίπονο, κουραστικό, εξαντλητικό, χρονοβόρο, ζημιογόνο οικονομικά κλπ κλπ κλπ. Ξεχνάς την προσωπική σου ζωή και η καθημερινότητα σου είναι δουλειά και προπόνηση και μετά πάλι προπόνηση!
7. Τι σκέψεις περνούν από το μυαλό σου όταν ανεβαίνεις πάνω στο ρινγκ;
Προπονούμε συνεχώς ώστε εκείνη την στιγμή να μην σκέφτομαι τίποτα. Τα πάντα έχουν γίνει βίωμα, έχουν ποτίσει τον εγκέφαλό μου και απλά περιμένω να κάνω όσα έχω δουλέψει τόσο καιρό... πράξη! Είμαστε ρομπότ και έχουμε ένα διακόπτη που ανοιγοκλείνουμε κατά βούληση,
8. Περιέγραψε μας λίγο το καθημερινό σου πρόγραμμα;
Η ημέρα ξεκινά στις 7 το πρωί με ένα καλό πρωινό και μετά τρέξιμο αρκετά χλμ. Πηγαίνω για δουλειά και μετά προπόνηση με τον Δάσκαλό μου(Κώστας Τζότζος).Η ημέρα κλείνει με βάρη και ενδυνάμωση. Όλα αυτά πάντα με σωστή διατροφή!
9. Τι έχεις να θυμάσαι από τα μέχρι τώρα χρόνια σου στα ρινγκ;
Τις νίκες μου, τις ήττες μου συνήθως τις άδικες, τον κόσμο που με έχει στηρίξει, την αγωνία στα μάτια των δικών μου ανθρώπων, την ικανοποίηση μετά από κάθε αγώνα ότι έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό, το πείσμα μου για τον επόμενο αγώνα.
10. Είσαι ένας αθλητής που δεν λέει όχι σε κανέναν αντίπαλο από πού πηγάζει αυτό. Πολλοί το μπερδεύουν με έλλειψη σεβασμού. Τι τους απαντάς;
Σέβομαι τους πάντες αλλά δεν φοβάμαι κανέναν! Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και εγώ δεν είμαι πολυλογάς! Τα πάντα λέγονται μέσα στο ρινγκ με πράξεις...
11. Ποιο είναι το μότο σου;
Ποτέ μην τα Παρατάς.
Ποτέ μην κάνεις πίσω
Και Ποτέ μην χάνεις την Πίστη σου.
12. Ποιοι σε έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια και πως τους το έχεις ανταποδώσει;
Πρώτα από όλα η οικογένειά μου. Οι γονείς μου, η αδερφή μου και η αγαπημένη μου ανιψιά που είναι τα πάντα για μένα. Χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν ο άνθρωπος και ο αθλητής που είμαι! Μετά υπάρχουν αρκετοί φίλοι που πραγματικά τους ευχαριστώ κάθε ημέρα και ξέρουν ποιοι είναι αυτοί. Από εκεί και πέρα τον Μάνατζέρ μου Γιώργο Βεντούρα και όλο το GFC Team, τον φίλο μου με όλη την σημασία της λέξεως και χορηγό μου Δημήτρη Σειρηνάκη αλλά και πολλούς ακόμα που προτιμούν να παραμένουν ανώνυμοι.
13. Ποια η γνώμη σου για το ΜΜΑ; Θα σε δούμε ποτέ μέσα σε κλουβί;
Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν αθλητές στην Ελλάδα που μετά από το GFC 1 δεν σκέφτηκαν τον εαυτό τους μέσα στον κλουβί!Ένας από αυτούς και εγώ... Οπότε στο μέλλον και μάλιστα άμεσα θα δείτε πολλά.
INFO:
Στο Gladiators Night στις 10 Απριλίου η GFC team και ο Αλέξανδρος Νικολαίδης ανακηρύχτηκαν το show βραδιάς μιας και περισσότεροι από 100 άνθρωποι ταξίδεψαν στην Χαλκίδα(ακόμα και πούλμαν ναυλώθηκαν), όλοι ομοιόμορφα ντυμένοι με μπλούζες GFC– ALEXANDROS NIKOLAIDIS, δημιουργώντας ατμόσφαιρα στο γήπεδο που θα ζήλευαν και διοργανώσεις του εξωτερικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου