Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

David Said Dimopoulos: Συνέντευξη Μετά τα δύο μετάλλια στο παγκόσμιο grappling

David vathro
ΑνΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ MMAFIGHT.GR

Διαβάστε παρακάτω πως ο David Δημόπουλος μας περιγράφει τις εντυπώσεις του από τους αγώνες του στο παγκόσμιο, ποιόν από αυτούς ξεχωρίζει, σε τί επίπεδο θεωρεί ότ βρίσκεται η ελληνική grappling σκηνή και τέλος αν στο μέλλον του βρίσκεται και το ΜΜΑ!


Δαβίδ καλωσόρισες στο mmafight.gr. Καταρχήν συγχαρητήρια για τα δύο μετάλλια στο παγκόσμιο! Πριν μιλήσουμε για τα υπόλοιπα, πές μας μερικά πράγματα για την διαδρομή σου στο BJJ και τις πολεμικές τέχνες γενικότερα.

Σε ευχαριστώ παρα πολύ Χρήστο! Χαίρομαι ιδιαίτερα για την ευκαιρία να μιλήσω εδώ στο mmafight.gr! Η πορεία μου στο BJJ ξεκίνησε όταν ήμουν 12 χρονών στην Φορταλέζα της Βραζιλίας το 1996 (Academia de JJ Prof. Luiz Filho). Απο τότε έχω κολλήσει με το άθλημα! Όπως λένε είναι «μικρόβιο» το έδαφος! Προπονήθηκα με δασκάλους όπως τον Mestre Roberto M. Lage (São Paulo, Brasil). Επίσης από το 2005 μέχρι τώρα προπονούμαι με τους Fernando Soluço & Fabio Gurgel, από τους οποίους έχω πάρει και τη μαύρη ζώνη στο BJJ. Ανήκω και είμαι εκπρόσωπος της Alliance Jiu-Jitsu (6x Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στην IBJJF) στην Ελλάδα.

Είσαι γενικά ευχαριστημένος από το σύνολο τις εμφάνισης σου; Πηγαίνοντας στη Σερβία το περίμενες το βάθρο και στις δύο κατηγορίες;
Ναι, είμαι ευχαριστημένος με τις θέσεις που πήρα. Δόξα στον Θεό γι’ αυτό! Πιστεύω ότι θα μπορούσα να είχα παίξει καλύτερα, και αν όχι για πρωτιά ένα πιο επιθετικό παιχνίδι με τον Maciej Polok (POL), από τον οποίο έχασα δύο αγώνες. Το να ανέβω στο βάθρο είναι πάντα η επιθυμία και ο στόχος. Είχα την πολύτιμη υποστήριξη της οικογένειάς μου και των μαθητών μου, που τους θυμόμουν σε κάθε αγώνα. Όλοι περίμεναν τα μετάλλια...και εγώ μαζί τους!

Ποιος αγώνας από όλους όσους έδωσες σου έμεινε περισσότερο στη μνήμη και γιατί;
Είναι δύο οι αγώνες που μου άρεσαν και τους κρατάω στην μνήμη μου. Πρώτος της ήττας μου στο Νο-Gi από τον Πολωνό, διότι κατάλαβα τα λάθη που δε θέλω να ξανακάνω όταν μπαίνω στον αγώνα. (π.χ. να μπαίνω στο παιχνίδι του αντιπάλου). Δεύτερος είναι η νίκη ενάντια στον Ούγκρο αθλητή, όπου πέτυχε το σχέδιο και οι επιθέσεις μου και τελείωσα τον αγώνα με υποταγή (Rear-Naked-Choke).

Σε τι επίπεδο πιστεύεις ότι βρίσκεται η ελληνική grappling σκηνή σε σχέση με την παγκόσμια; Τι θεωρείς ότι πρέπει να γίνει για να δούμε σύντομα και άλλους αθλητές σε τόσο υψηλές διακρίσεις;
Πιστεύω ότι είμαστε σε καλό δρόμο και ότι ήδη υπάρχουν αθλητές υψηλού επιπέδου που αγωνίζονται για την χώρα μας. Το BJJ και το Grappling ανεβαίνουν σε πολύ γρήγορους ρύθμους σε όλο τον κόσμο και ο λόγος είναι ότι διοργανώνονται συνέχεια αγώνες και οι αθλητές έχουν το κίνητρο που χρειάζονται για να προπονούνται κάθε μέρα πιο σταθερά και δυνατά. Πιστεύω ότι όλες οι σχολές BJJ/Grappling που υπάρχουν στην Ελλάδα έχουν την ευθύνη να συμμετέχουν σε κάθε προσπάθεια που ο στόχος είναι η ανάπτυξη του αθλήματος. Έτσι θα δούμε σύντομα Ελληνικά ταλέντα ψηλά στο βάθρο!

Τι άλλο να περιμένουμε από εσένα; Ο ομοσπονδιακός προπονητής Σπύρος Μαρτζούκος είπε τα καλύτερα λόγια για εσένα ενώ και άλλοι άνθρωποι του χώρου επιβεβαιώνουν τις ικανότητές σου. Υπάρχει η περίπτωση να σε δούμε σε αγώνες ΜΜΑ; Σε ενδιαφέρει καθόλου αυτό το ενδεχόμενο;
Χρήστο, ο στόχος τώρα και πάντα είναι να πάμε ένα σκαλοπάτι πιο ψηλά, μια θέση ανάμεσα στα μεγάλα ονόματα του χώρου μας. Το επόμενο μεγάλο πρωτάθλημα που έχουμε είναι το European Open της IBJJF, στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας, και εκεί θέλουμε να συμμετάσχουμε. Δεν έχω παίξει ΜΜΑ και δεν κρύβω πως είμαι ένας απλός θεατής/θαυμαστής του αθλήματος! Μου αρέσει πολύ και προπονώ αθλητές του ΜΜΑ αλλά δεν σκέφτομαι να παίξω στο κλουβί.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την ΕΟΦΠ, τον κ. Θάνο (Πρόεδρος) και τον κ. Τραμπάκουλο για την πρακτική τους βοήθεια στο άθλημά μας. Επίσης για την υποστήριξη και βοήθεια τον Ομοσπ. Προπονητή Σπύρο Μαρτζούκο, που σε κάθε αγώνα έπαιξε μεγάλο ρόλο στη σταθερότητά μου με καλές παρατηρήσεις και συμβουλές. Οφείλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στο Θεό που μου άνοιξε το δρόμο για να ασχοληθώ με το άθλημα αυτό. Όλη η Δόξα στον Ιησού Χριστό που με ενδυναμώνει!

Όποιος ενδιαφέρεται να ξεκινήσει Brazilian Jiu-Jitsu στην Alliance BJJ Hellas μπορεί να επισκεφτεί τη σχολή μας που βρίσκεται στην περιοχή της Δάφνης, στο Diamond Camp 2 του Παύλου Καπώνη (Λ. Βουλιαγμένης 171, 2ος όροφος). Η ιστοσελίδα μας στο διαδίκτυο είναι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου