Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Ryan Couture: «Είμαι εδώ με την αξία μου»

Ryan Couture: «Είμαι εδώ με την αξία μου»
Την ταμπέλα του... πατέρα του προσπαθεί να βγάλει από πάνω του ο Ryan Couture που έφθασε στο επαγγελματικό 4-1 με τη νίκη του στο Strikeforce 39.
O 29χρονος lightweight κουβαλά από την αρχή της καριέρας του ένα περιττό, όπως θεωρεί ο ίδιος βάρος. Άλλωστε είναι γιος του UFC Hall of Famer, Randy Couture, ο
οποίος είναι από τους μεγαλύτερους μαχητές όλων των εποχών στις μικτές πολεμικές τέχνες.
Η αμφισβήτηση της αξίας του κορυφώθηκε, όταν έχασε από τον Matt Ricehouse τον Ιούνιο του 2011. Εντούτοις ακολούθησαν δύο επιτυχίες με το ΤΚΟ επί του Conor Heun να είναι η τελευταία χρονικά.
«Πέρασα την καλύτερή μου προετοιμασία για αγώνα. Προφανώς έκανα μεγάλο βήμα κερδίζοντας έναν τόσο δύσκολο αντίπαλο. Δεν περίμενα πως θα πετύχω εύκολα takedowns, αλλά συνέβη ακριβώς αυτό, αφού αντέδρασα σωστά σε αμυντικό επίπεδο. Είναι σημαντικό για μένα να αποδείξω πως βρίσκομαι εδώ επειδή το αξίζω» δήλωσε σχετικά ο Couture και συμπλήρωσε:
«Γνώριζα ότι θα ακολουθώ διαρκώς τα βήματα του πατέρα μου. Γνώριζα επίσης ότι πολλοί θα θέλουν να με κατηγορήσουν με αυτή την αφορμή. Ευτυχώς έχω τον Randy και τον μάνατζερ μου που φροντίζουν να υπερασπίζονται συνεχώς τα συμφέροντά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου