Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Η αντίδραση του Alistair Overeem για… όλα

πηγή onsports.grΗ αντίδραση του Alistair Overeem για… όλα
Ο Junior Dos Santos ζήτησε αγώνα εναντίον του Alistair Overeem προκαλώντας τριπλό «πόλεμο» στην κορυφή της Heavyweight κατηγορίας του UFC.
Θυμίζουμε πως ο UFC Heavyweight Champion είχε αγώνα εναντίον του Cain Velasquez (10-1), πριν ζητήσει από το promotion να… αλλάξει τον πρώτο διεκδικητή. Διάφορα «σκληρά» λόγια του Overeem (36-11) προκάλεσαν το μένος του Dos Santos (15-1) και… μύλος.
Από την πλευρά τους, οι άνθρωποι του UFC δεσμεύτηκαν πως θα μελετήσουν το ζήτημα. Αντίθετα, ο Velasquez δεν δέχθηκε να υποχωρήσει στην κατάταξη της «βαριάς» κατηγορίας, ώστε να γίνει ο «Reem» πρώτος διεκδικητής.
Πλέον αντιδρά ο ίδιος ο Ολλανδός μαχητής, ο οποίος είναι τιμωρημένος για χρήση αντικανονικών ουσιών μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου. Φυσικά… δεν έδωσε κάποια λύση, αλλά επανέλαβε όλα όσα δημιούργησαν το θέμα.
«Νομίζω πως με φοβάται. Χάρηκε που ακυρώθηκε ο αγώνας μας στις 26 Μαΐου. Στο μεσοδιάστημα του μίλησα και του ζήτησα αγώνα. Αυτός προσποιήθηκε πως δεν ξέρει αγγλικά και με απέφυγε. Η πραγματικότητα είναι πως εγώ είμαι ο κορυφαίος Heavyweight του κόσμου και αν θέλει να πάρει τη θέση μου, τότε πρέπει να με κερδίσει. Πρώτα ήθελε τον Cain και τώρα εμένα. Μίλα όσα θες, αλλά έλα στο οκτάγωνο. Εγώ θα δεχθώ αμέσως. Δώστε στους φιλάθλους αυτό που θέλουν. Junior, τον Cain τον έχεις κερδίσει ήδη. Αν δεν περάσεις από μένα, τότε πολλοί θα σε αμφισβητούν. Άρα φτιάξε τον αγώνα φίλε μου» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής kickboxing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου