Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Υπάρχει άσκηση που να δυναμώνει ταυτόχρονα όλο το σώμα;

Κάποτε ένας νεαρός ασκούμενος με ρώτησε την πιο πάνω ερώτηση.
Πολλοί θα μπορούσαν να θεωρήσουν ότι η ερώτηση είναι αφελής.
Προλαμβάνοντας την εξαγωγή αυθαίρετων συμπερασμάτων, η απάντηση είναι: Ναι υπάρχει.
Δοκιμάστε τον Μακρύ κύκλο με δράμια και ετοιμαστείτε για ένα ανεπανάληπτο σοκ.
Ο μακρύς κύκλος είναι στην ουσία Διπλά επολέ και διπλές πιέσεις (είτε βοηθώντας με τα πόδια είτε όχι). Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι σύνθετη άσκηση μια και απαρτίζετε από δυο κινήσεις, ας μην ξεχνάμε όμως ότι στην ουσία δεν αφήνετε τα δράμια κάτω και η άσκηση αποτελείτε από μια συνεχόμενη κίνηση. Σύνθετη ή μη ο μακρύς κύκλος θα κάνει όλο το σώμα σας από πάνω έως κάτω να δουλέψει. Δοκιμάστε τον και θα εκπλαγείτε.
Τα οφέλη που θα δείτε από την απλή αυτή άσκηση είναι απίστευτα:
· Δυναμώνετε όλο το σώμα με μια και μόνο άσκηση. δοκιμάστε μερικές επαναλήψεις και θα δείτε ότι δεν υπάρχει μυς στο σώμα σας που να μην δουλεύει. Χέρια, πόδια, πλάτη, ώμοι. Τα πάντα δουλεύουν.

· Δεν χρειάζεστε καθόλου χώρο για να την κάνετε. Ένα τετραγωνικό μέτρο είναι αρκετό. Μπορείτε άνετα να την κάνετε σπίτι, στο ύπαιθρο ή οπουδήποτε, καθώς το δράμι μεταφέρετε πολύ εύκολα.

· Δεν απαιτεί ακριβό εξοπλισμό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι 2 δράμια αν και Μπορείτε άνετα να εκτελέσετε την άσκηση και με μόνο ένα, αλλάζοντας χέρι κάθε 10 ή 20 επαναλήψεις. Τα δράμια είναι ένα φτηνό και απλό εργαλείο, το οποίο δεν χαλάει ποτέ και δεν καταστρέφετε. Εκτός από τον Μακρύ κύκλο Μπορείτε να κάνετε δεκάδες ασκήσεις με ένα και μόνο δράμι. Κοστίζει ελάχιστα σε σχέση π.χ. με έναν διάδρομο και η ωφέλεια που θα πάρετε χρησιμοποιώντας το δεν συγκρίνετε, καθώς δυναμώνει όλο το σώμα και όχι μόνο τα πόδια.


· Δυναμώνει τρομερά την καρδιά και δίνει πολύ καλή αερόβια και αναερόβια αντοχή. Επιπλέον καίει απίστευτα πολλές θερμίδες. Οι περισσότερες ασκήσεις με τα δράμια, άλλα ιδιαίτερα ο μακρύς κύκλος είναι άσκηση που δουλεύει όλο το σώμα και απαιτεί δυναμική κίνηση. Αυτό δημιουργεί πολύ μεγάλη σπατάλη ενέργειας. δοκιμάστε να κάνετε μερικές επαναλήψεις και θα δείτε ότι η καρδιά σας θα δουλέψει σαν τρελή και ο ιδρώτας σας θα τρέχει ποτάμι.
Ένα γρήγορο πρόγραμμα για να δυναμώσετε όλο το σώμα και να χάσετε γρήγορα λίπος.
Δοκιμάστε το εξής απλό πρόγραμμα: βάλτε το ρολόι σας να μετρά 15 λεπτά και απλώς προσπαθήστε να κάνετε όσες περισσότερες επαναλήψεις Μπορείτε. Αφήστε τα δράμια κάτω όσες φορές θέλετε και ξεκουραστείτε όσο εσείς κρίνετε απαραίτητο. Απλά μετρήστε τον συνολικό αριθμό επαναλήψεων που βγάλατε στα 15 λεπτά και την επόμενη φορά προσπαθήστε να κάνετε παραπάνω. Θα εκπλαγείτε με την αποτελεσματικότητα του απλού αυτού προγράμματος.
Όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε ένας από τους ασκούμενους μας που το δοκίμασε:
« Είναι σαν να κάνεις βάρη για όλο το σώμα και να τρέχεις και 5 μίλια απόσταση, μέσα σε ένα τέταρτο της ώρας. Είναι απίστευτο.»
Dave,
Police officer, New York police dep.
Έτσι την επόμενη φορά που δεν έχετε όρεξη να πάτε γυμναστήριο και θέλετε να γυμνασθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς να ψάχνετε τι πρόγραμμα και τι ασκήσεις να κάνετε, δοκιμάστε τον Μακρύ κύκλο.
Τώρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην γυμνασθείτε.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσω τα δράμια (kettlebells) σε θέση στήριξης;
Το να μάθετε να κρατάτε τα δράμια σε θέση στήριξης είναι πολύ σημαντικό γιατί έτσι μαθαίνετε να χαλαρώνετε και προστατεύετε τους ώμους και την μέση σας. Αν οι βραχίονες σας είναι αρκετά μακριοί ή η λεκάνη σας είναι σχετικά ψηλά τότε πρέπει να μάθετε να ακουμπάτε και τους δυο αγκώνες στην λεκάνη και να αποφορτίζετε τους ώμους. Όμως το σώμα όλων των ανθρώπων δεν είναι ίδιο και πολλοί άνθρωποι δεν φτάνουν για να ακουμπήσουν στην λεκάνη και με τα δυο χέρια. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν εναλλακτικές μέθοδοι στήριξης ανάλογα με την σωματοδομή του κάθε αθλητή. Αυτό θα το μάθετε μόνο αν κάνετε κανονικό μάθημα με κάποιον πραγματικό γνωστή του αντικείμενου ο οποίος θα μπορέσει να προσαρμόσει την τεχνική πάνω σας.
Δείτε το επόμενο βίντεο όπου ο περίφημος Αμερικανός προπονητής Steve Cotter μαθαίνει την εναλλακτική τεχνική στήριξης από τον Παντελή Φιλικιδη
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσω τα δράμια (kettlebells) σε θέση στήριξης;
Το να μάθετε να κρατάτε τα δράμια σε θέση στήριξης είναι πολύ σημαντικό γιατί έτσι μαθαίνετε να χαλαρώνετε και προστατεύετε τους ώμους και την μέση σας. Αν οι βραχίονες σας είναι αρκετά μακριοί ή η λεκάνη σας είναι σχετικά ψηλά τότε πρέπει να μάθετε να ακουμπάτε και τους δυο αγκώνες στην λεκάνη και να αποφορτίζετε τους ώμους. Όμως το σώμα όλων των ανθρώπων δεν είναι ίδιο και πολλοί άνθρωποι δεν φτάνουν για να ακουμπήσουν στην λεκάνη και με τα δυο χέρια. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν εναλλακτικές μέθοδοι στήριξης ανάλογα με την σωματοδομή του κάθε αθλητή. Αυτό θα το μάθετε μόνο αν κάνετε κανονικό μάθημα με κάποιον πραγματικό γνωστή του αντικείμενου ο οποίος θα μπορέσει να προσαρμόσει την τεχνική πάνω σας.
Δείτε το επόμενο βίντεο όπου ο περίφημος Αμερικανός προπονητής Steve Cotter μαθαίνει την εναλλακτική τεχνική στήριξης από τον Παντελή Φιλικιδη
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσω τα δράμια (kettlebells) σε θέση στήριξης;
Το να μάθετε να κρατάτε τα δράμια σε θέση στήριξης είναι πολύ σημαντικό γιατί έτσι μαθαίνετε να χαλαρώνετε και προστατεύετε τους ώμους και την μέση σας. Αν οι βραχίονες σας είναι αρκετά μακριοί ή η λεκάνη σας είναι σχετικά ψηλά τότε πρέπει να μάθετε να ακουμπάτε και τους δυο αγκώνες στην λεκάνη και να αποφορτίζετε τους ώμους. Όμως το σώμα όλων των ανθρώπων δεν είναι ίδιο και πολλοί άνθρωποι δεν φτάνουν για να ακουμπήσουν στην λεκάνη και με τα δυο χέρια. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν εναλλακτικές μέθοδοι στήριξης ανάλογα με την σωματοδομή του κάθε αθλητή. Αυτό θα το μάθετε μόνο αν κάνετε κανονικό μάθημα με κάποιον πραγματικό γνωστή του αντικείμενου ο οποίος θα μπορέσει να προσαρμόσει την τεχνική πάνω σας.
Δείτε το επόμενο βίντεο όπου ο περίφημος Αμερικανός προπονητής Steve Cotter μαθαίνει την εναλλακτική τεχνική στήριξης από τον Παντελή Φιλικιδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου