Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011

Δυνατός Κορμός



Θέλεις να σφίξεις τους κοιλιακούς σου, να εκμηδενίσεις τους πόνους στην πλάτη σου και να αποκτήσεις τέλεια στάση σώματος; Βάλε στο πρόγραμμά σου ασκήσεις με γέφυρα για πιο γρήγορα αποτελέσματα.
Ξέρουμε ακριβώς ποια ήταν η πρώτη σκέψη σου μόλις είδες τις ασκήσεις του παρακάτω προγράμματος: ότι θα σπαταλήσεις πολύτιμο χρόνο από τα κλασικά ροκανίσματά σου στην προσπάθεια να σφίξεις τους κοιλιακούς σου. Λάθος σκέψη, θα σου απαντήσει ο Michael Boyle, ειδικός στη μυϊκή ενδυνάμωση στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης.









«Οι περισσότεροι άντρες πιστεύουν ότι οι μόνες ασκήσεις που γυμνάζουν τους κοιλιακούς τους είναι αυτές που καίνε λίπος» λέει ο Boyle. Η αλήθεια είναι αυτή: οι ασκήσεις με γέφυρα θα αναβαθμίσουν τη σταθερότητα όλων των μυϊκών ομάδων που βρίσκονται στον κορμό σου, όπως αυτών που βρίσκονται στη σπονδυλική στήλη, στην πλάτη και το στομάχι σου. Στην πραγματικότητα, Καναδοί ερευνητές απέδειξαν ότι αυτοί που δουλεύουν με ασκήσεις γέφυρας έχουν πολύ λιγότερα προβλήματα με τη μέση και την πλάτη τους. Βάλε το παρακάτω πρόγραμμα στη ρουτίνα σου αλλάζοντας διαδοχικά πλευρές και θα δυναμώσεις τον κορμό όσο και το 6-pack σου.

Πλευρική γέφυρα με λυγισμένα γόνατα
Ξάπλωσε πλάγια στο πάτωμα στηρίζοντας το σώμα σου στον πήχη. Ο αγκώνας πρέπει να βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον ώμο και τα γόνατά σου να είναι λυγισμένα υπό γωνία 90°. Σήκωσε τους γοφούς, μέχρι το σώμα σου να σχηματίσει ευθεία γραμμή από τους ώμους μέχρι και τα γόνατα. Σφίξε τους κοιλιακούς σου και πίεσε τους γλουτούς.
Πλευρική γέφυρα  
Πέσε με το πλάι στο πάτωμα, στήριξε το σώμα σου με τον πήχη σου και κράτα τα πέλματά σου ενωμένα. Κράτα σφιχτούς τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σου. Στη συνέχεια πίεσε τους γοφούς σου και σήκωσε το σώμα σου από το πάτωμα, έτσι ώστε το σώμα σου να σχηματίσει ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πέλματά σου. Μην αφήσεις το κεφάλι σου να πέσει κάτω.
Πλευρική γέφυρα με υπερυψωμένα πέλματα 
Λάβε την ίδια θέση, όπως στην πλευρική γέφυρα, αλλά αυτήν τη φορά βάλε τα πόδια σου πάνω σε έναν πάγκο γυμναστικής. Διατήρησε το σώμα σου όσο γίνεται καλύτερα σε ευθεία γραμμή. Μην αφήσεις τους γοφούς σου να χαλαρώσουν. Προσπάθησε να μη χαλάσεις τη στάση σου μέχρι το τέλος του χρόνου.  

http://wwww.menshealth.gr/fitness.general.6.8170.html




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου