Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Συνένευξη με την Χριστίνα Λέκκα - Η θηλυκή πλευρά του muay thai




Φίλες και φίλοι του spartanfighter, σήμερα είναι κοντά μας άλλη μια εκπρόσωπος του ωραίου φύλου, μία πραγματικά όμορφή και δυναμική κοπέλα, η Χριστίν Λέκκα. Με αγώνες στιην Ταϋλάνδη, η Χριστίνα μας αποκαλύπτει διάφορες πτυχές της ζωής της,τόσο εντός, όσο κι εκτός ρινγκ. Απολαύστε την.

Χριστίνα καλωσόρισες  στο spartanfigher. Πες μας λίγα λόγια για σένα, πως ξεκίνησες τις πολεμικές  τέχνες και ποιο είναι το στυλ σου.

ΧΛ: Καταρχήν να σας πω συγχαρητήρια για το πολύ ενημερωμένο blog. Είμαι από τα κορίτσια που ξεκίνησαν με μπαλέτο κ ενόργανη αλλά τυχαία πριν 6 περίπου χρόνια ,ανακάλυψα το muay thai
 και τον δάσκαλο μου τον Νάσο Αργυρόπουλο και από την αρχή είδα ότι με ενδιαφέρει αγωνιστικά.
Δεν θα άλλαζα το στυλ του muay thai γιατί είναι μια ολοκληρωμένη πολεμική τέχνη που δεν βαλτώνει σε βάθος χρόνου και πάντα έχεις περιθώρια να μάθεις και κάτι καινούριο και να εξελίξεις αυτό που γνωρίζεις ήδη.


Περιέγραψε μας μία τυπική ημέρα προπονήσεως σου, πως αρχίζει και τι είδους προπόνηση περιλαμβάνει;

ΧΛ:Μια τυπική μέρα ξεκινά με ξύπνημα στις 11 και ένα σωστό πρωινό. 3 ώρες μετά ακλουθεί 1 ώρα τρέξιμο και μετά παο και στόχοι και μετά ξεκινούν τα τμήματα στη σχολή που έχω σαν προπονήτρια και το βράδυ μπαίνω για 2 ώρες σχοινάκι,  τεχνικές και sparring.Επειτα φαγητό κ αργά ύπνος.

Γνωρίζω ότι καταναλώνει μεγάλο μέρος του χρόνου και των προπονήσεων σου στην Ταϋλάνδη. Στην Ταϋλάνδη έχεις αγωνιστεί κιόλας. Ποιες είναι οι εμπειρίες σου από τις επισκέψεις στην πατρίδα του muaythai;

ΧΛ:Θεωρώ ότι για να έχει κάποιος ολοκληρωμένη άποψη για το muay thai πρέπει να έχει επισκεφτεί την γενέτειρα και να έχει τουλάχιστον προπονηθεί εκεί. Οι συνθήκες ,η προπόνηση, το κλίμα, το επίπεδο αλλά και η κουλτούρα ο πολιτισμός και η νοοτροπία αυτών των ανθρώπων είναι διδαχή για όλους μας και ποσό μάλλον για το αντικείμενο περισσότερα παιχνίδια μου είναι στην Ταϋλάνδη κ η γνώση που έχω αποκομίσει είναι πολύτιμη. Μαθαίνεις να αγαπάς το muay thai να σέβεσαι τον αντίπαλο και να απολαμβάνεις κάθε λεπτό αγώνα ή ακόμα κ κάθε ήττα παραπάνω και από την νίκη.

Χριστίνα υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θα ήθελες να ευχαριστήσεις στην πορεία σου αυτή στο kick-thai boxing;

ΧΛ:Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον δάσκαλο και προπονητή μου Νάσο Αργυρόπουλο. Πιστεύω πως είμαι τυχερή που μαθαίνω από έναν άνθρωπο ο οποίος είναι από τους λίγους στην Ελλάδα που έχουν πραγματική γνώση του αντικειμένου, τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι(δεδομένου ότι είναι ακόμη ενεργός αγωνιστικά),στο προπονητικό(όπου έχει αναδείξει σημαντικούς και γνωστούς αθλητές στο παρελθόν  αλλά και τώρα νέα ταλέντα) αλλά και στο παραδοσιακό(όπου τα καλοκαίρια διδάσκεται στα  πανεπιστήμια της Ταϋλάνδης την τέχνη του muay thai k muay boran) . τόσο λίγοι που μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Και να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που πιστεύουν και  στηρίζουν χορηγικά τις διοργανώσεις του δασκάλου μου κ μας επιτρέπουν κάθε χρόνο να επισκεπτόμαστε την χώρα .Επίσης  να αναφερθώ στην μοναδική φίλη του χώρου που απέκτησα την Δήμητρα Δημητρακοπούλου ,αθλήτρια του Κ1 που με χαρά  νομίζω πως αυτή η σχέση ξεπέρασε τον σκόπελο της λυκοφιλίας του χώρου.
Τέλος θα ηθελα να ευχαριστησω τον φιλο και συναθλητη μου Παναγιωτη Τοτομη που ειναι παντα διπλα μου και στη  γωνιά μου όταν αγωνίζομαι.
 
Πες μας λίγα λόγια για τους αγώνες που έχεις δώσει μέχρι τώρα  και ποιόν θεωρείς σημαντικότερο ή πιο δύσκολο στην καριέρα σου.

ΧΛ:Θα πω πως ξεχωρίζω σαφώς τον 1ο   αγώνα στην Ταϋλάνδη όπου και νίκησα. Επίσης το παγκόσμιο στο rimini της Ιταλίας όπου πηρά την 3η  θέση και συνειδητοποίησα το ανεβασμένο επίπεδο στο εξωτερικό. Θα πω επίσης την χαρά που είχα να εκπροσωπώ την Ελλάδα σαν 1η  Ελληνική συμμέτοχη στο queens birthday world cup.100.000 άνθρωποι θεατές και καθαρό muay thai

Ποιοί είναι οι μελλοντικοί στόχοι-αγώνες της Χριστίνας Λέκκα;

ΧΛ:Προς το παρόν ο μόνος στόχος είναι στις 26 Ιουνίου στο κλειστό περιστεριού στην διοργάνωση apocalypse night 3 να δώσω ένα πολύ καλό παιχνίδι εναντία στην βουλγάρα αντίπαλο μου. Παίζω στο ίδιο γήπεδο όπου  είχα παίξει το 1 μου παιχνίδι εντελώς άπειρη απέναντι στην Καλλέργη και είχα χασει.Οπότε και θα κλείσει αυτός ο κύκλος με τον καλύτερο τρόπο. Έπειτα ακλουθεί η Ταϋλάνδη τον Αύγουστο.
 
Αυτό το δυναμικό κορίτσι που βλέπουμε εντός των ρινγκ, έξω  από αυτά πως είναι; Πως περνά τον ελεύθερο χρόνο του, τι χόμπι έχει;

ΧΛ:Αυτό το κορίτσι είναι περά βρέχει. Είμαι ακραίος τύπος, ή θα κάνω διατροφές προπονήσεις και θα γίνομαι σπιτόγατα ή θα είμαι όλο ταξίδια, βόλτες, kfc που λατρευω κ θα περιμενω να ρθει το καλοκαίρι γιατί τον χειμώνα δεν λειτουργώ. Είμαι ευσυγκίνητη και κλαίω για πλακά αλλά σε σοβαρά θέματα είμαι σκληρή ,ωμη και  κυνική. Μ’αρέσει η αλήθεια και η ειλικρίνεια και, σιχαίνομαι το γλύψιμο,τους αγνώμονες κ τους ψεύτες. Δίνω ευκαιρίες όμως .Αν είσαι δεκτικός και την αρπάξεις καλώς αν όχι δεν ανήκεις στον περίγυρο μου.

Όταν ακούν οι άντρες ότι ασχολείσαι με ένα τόσο δυναμικό άθλημα σε αντιμετωπίζουν με κάποιο επιφυλακτικό τρόπο;

ΧΛ:Δυστυχώς ή ευτυχώς ναι. Σαφώς υπάρχει προκατάληψη αλλά πάλι υπάρχουν άνθρωποι για όλους τους ανθρώπους. Μέσα από αυτό βλέπεις ποιος είναι διατεθειμένος να συμπορευτεί μαζί σου, να αντιληφτεί τις ιδιαιτερότητες σου και να δείτε από κοινού εάν τα ηλεκτρομαγνητικά σας πεδία ταιριάζουν!
 
 Έχω διαπιστώσει ότι ενώ έχουμε πολύ καλούς αθλητές, σε σχέση με άλλες χώρες είμαστε πίσω σε θέματα επαγγελματισμού. Οι Έλληνες αθλητές και οι Έλληνιδες αθλήτριες δεν μπορούν επαγγελματικά να ασχοληθούν με τα μαχητικά σπορ και αναγκαστικά πολλές φορές κάνουν και κάποια άλλη δουλεία. Ποια είναι η γνώμη σου σε αυτό το θέμα;

ΧΛ:Δεν θεωρώ ότι φταίνε οι αθλητές  εξολοκλήρου και οι αθλήτριες. Είναι σαφώς και η Ελληνική νοοτροπία που προαναφέραμε, που ο Έλληνας έχει το κλασικό "ξέρεις ποιος είμαι γω"?αλλα είναι η έλλειψη αθλητικής παιδείας στη χώρα. Όλοι αναγνωρίζουν το μπάσκετ κ το ποδόσφαιρο και όλο το μπατζετ πηγαίνει εκεί. Δεν υπάρχουν υποστηρικτές ,χορηγοί. το κράτος δεν επιδοτεί ικανοποιητικά έως κ καθόλου τις αποστολής στο εξωτερικό και κατά συνέπεια βαλτώνουμε ,ανακυκλώνονται τα ματς των ιδίων αθλητών ,το επίπεδο δεν ανεβαίνει έως ότου βρεθεί κάποιος να έχει την σπάνια δυνατότητα να φέρει  παίκτες από το εξωτερικό και πάει λέγοντας.
Ποτέ τα μαχητικά αθλήματα στην Ελλάδα δεν θα πάρουν την θέση στο θέμα του βιοπορισμού, που έχουν στην Αμερική πχ. θα είναι ένα άθλημα με ψυχή ,δεν θα αμειφτεί ικανά ποτέ ίσως και γιατί τελικά η ψυχή κ η προσωπική υπέρβαση του καθενός είναι που έχει αξία και όχι το χρήμα.

Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ για τν συνέντευξη που μας παραχώρησες. Από την μεριά ου σου εύχομαι να είσαι υγιής και να έχεις πάντα επιτυχίες τόσο εντός όσο κι εκτός ρινγκ. Αν θεωρείς ότι δεν καλύψαμε κάποιο θέμα, παρακαλώ λόγος σε εσένα.

ΧΛ:Εγώ σας ευχαριστώ που με την συνέντευξη σας μου δώσατε την ευκαιρία να προβάλλω μια οπτική του χώρου των μαχητικών αθλημάτων και επίσης την ευκαιρία να πω σε όλους να μην χάσουν το Apocalypse night  3 στις 29 Ιουνίου .Τέλος συγχαρητήρια για το πολύτιμο έργο σας σε ότι αφορά την προβολή του χώρου μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου