Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

UFC: Νέες αιχμές από Chris Weidman

UFC: Νέες αιχμές από Chris Weidman | onsports.gr
Επανέλαβε την άποψή του για τις αγωνιστικές προτεραιότητες του Anderson Silva και ουσιαστικά ο Chris Weidman ανοίγει τον δρόμο για το «Spider vs GSP».
Ο 28χρονος Αμερικανός είναι αήττητος σε εννέα επαγγελματικούς αγώνες, εκ των οποίων οι πέντε είναι στο UFC. Στο UFC 155 της 29ης Δεκεμβρίου, μάλιστα, ο Weidman (9-0) θα πάει για το 10-0 αντιμετωπίζοντας τον Tim Boetsch (16-4). Ωστόσο μένει μακριά από ευκαιρία τίτλου στην κατηγορία Middleweight του UFC, αν και το ματς στο τέλος του 2012 θα μπορούσε να σταθεί σαν αγώνας ανάδειξης πρώτου διεκδικητή της ζώνης του Anderson Silva (33-4).
«Δεν μου αρέσει η διαμορφωμένη κατάσταση. Έχω ρισκάρει πολλά στην καριέρα μου, ώστε να γίνω πρώτος διεκδικητής. Υπάρχει, όμως, ο πρωταθλητής. Είναι μεγάλος και δεν έχω κάτι κακό να πω, αλλά αισθάνομαι πως με αποφεύγει» δήλωσε χαρακτηριστικά σε τηλεοπτική εκπομπή ο «All-American».
«Δεν έχω σκοπό να τον αντιμετωπίσω. Είμαι 37 ετών και αυτός μόλις άρχισε. Προφανώς υπάρχει περίπτωση ορισμού μεταξύ μας αγώνα, αλλά εγώ έχω ακόμα δύο ματς στο συμβόλαιό μου. Το ένα από αυτά μάλλον θα είναι εναντίον του St. Pierre. Δεν είμαι βλάκας. Έχω γεράσει λίγο και ο Weidman είναι πιτσιρίκος» είχε δηλώσει πρόσφατα ο ίδιος ο UFC Middleweight Champion.
Είναι φανερό πως σκοπός του «Spider» είναι να αντιμετωπίσει τον Georges St. Pierre (22-2) πριν από το τέλος της καριέρας του. Άλλωστε απομακρύνθηκε η περίπτωση του Jon Jones (17-1). Πάντως ο Καναδός παγκόσμιος πρωταθλητής έχει αγώνα εναντίον του Carlos Condit (28-5) στο UFC 154 της 17ης Νοεμβρίου και μία πιθανή ήττα του, ίσως ανατρέψει τα ευνοϊκά τωρινά δεδομένα για το «Champion vs Champion» ματς, που ζητούν επί σειρά ετών οι φίλαθλοι των ΜΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου