Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

O πρωταθλητής judo Χρήστος Κελλετζιάν spartanfighter



16978_1310614762509_1144800097_2013877_8105910_nΧρήστος Κελλετζιάν. Μέλος της εθνικής Ελλάδος Τζούντο και του σωματείου Γ.Σ. ΑΘΛΗΤΗΣ ΡΟΔΟΥ αλλά κυρίως πρωταθλητής μιας τέχνης που αγαπά, θυμάται μιλώντας μας, τα πρώτα χρόνια της ενασχόλησής του με το άθλημα, τις επιτυχίες και τις στιγμές συγκίνησης στο βάθρο. Ο Χρήστος Κελλετζιάν μοιράζεται μαζί μας τα καλά και τα πρόβληματα μιας πολεμικής τέχνης, που όπως λέει τον επέλεξε εκείνη και όχι εκείνος!


1. Πότε και γιατί ξεκινήσατε ν' ασχολείστε με το judo; Σας παρότρυνε κάποιος;

-Το τζουντο το ξεκίνησα σε ηλικία 12 ετών σε αθλητικό σχολείο της περιοχής μου στην Ρόδο, δεν με παρότρυνε κανένας ήταν καθαρά δικιά μου επιλογή. Οι γονείς δεν μου επέτρεπαν να ασχοληθώ με κάτι δυναμικό έτσι βρήκα την ευκαιρία όταν ήρθαν στο σχολείο μου καθηγητές φυσικής αγωγής που αναζητούσαν παιδιά με αθλητικά χαρίσματα και έτσι εγώ εκεί βρήκα την ευκαιρία και πήγα έκανα τα δοκιμαστικά στο τζούντο και έτσι με επέλεξαν χωρίς να ενημερώσω τους γονείς μου και από τότε μέχρι και σήμερα ασχολούμαι με το άθλημα του τζούντο.

2. Οι πιο σημαντικές διαρκίσεις που έχετε πάρει ποιες είναι. Θυμάστε την πρώτη φορά;

-Η πρώτη φορά που πήρα μια διάκριση ήταν στην ηλικία των 13 ετών όταν από το νησί μου την Ρόδο ήρθα στην πρωτεύουσα , ήταν μια ωραία για εμένα ανάμνηση που την θυμάμαι μέχρι σήμερα γιατί είχα βγει πρώτος που ήταν τουρνουά ημερίδα όχι πολύ δύσκολο αλλά μια ωραία ανάμνηση απλά.
Από τις σημαντικότερες  διακρίσεις μου ήταν μια από αυτές στην ηλικία των 15 ετών που βγήκα πρώτος στη βαλκανιαδα εφήβων το 2005 καθώς και το 2006 που πήρα

3η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανδρών, μια ακόμα διάκριση είχα και το 2008 καθώς πήρα το πρωτάθλημα Ελλάδος στους νέους άνδρες και το 2009 κέρδισα την πρώτη θέση στα υπέρβαρα ανδρών, και για να κλείσουμε το 2010 Ιανουάριο βγήκα 7ος στο  παγκόσμιο κύπελλο ανδρών της Τιφλίδας της Γεωργίας.

3.Τα συναισθήματά σας ποια είναι κάθε φορά που ανεβαίνετε στο βάθρο;

-Τα συναισθήματα μου κάθε φορά που ανεβαίνω στο βάθρο είναι η πολύ ωραία γιατί όταν βρίσκομαι πάνω ξέρω ότι έχω πετύχει έστω και λίγο το στόχο μου.



4. Γιατί επιλέξατε την συγκεκριμένη τέχνη; Τι είναι αυτό που σας γοητεύει;


- Η τέχνη μάλλον με επέλεξε και όχι εγώ εκείνη. διότι στην ηλικία που βρισκόμουν δεν ήμουν σε θέση να ξέρω ακριβώς τι μου ταιριάζει. Αυτό που με γοητεύει είναι το ότι είναι ένα άθλημα ατομικό και εξαρτώμαι από τις δικές μου δύναμης, άλλο ένα πράγμα που με γοητεύει σ αυτό είναι ότι είναι ένας τρόπος ζωής και ταυτόχρονα συμπεριφοράς.

5. Ποια είναι τα οφέλη για έναν αθλητή;

- Τα οφέλη είναι πολλά και αμέτρητα, μερικά από αυτά είναι η πειθαρχία, ο σεβασμός , ο υγιεινός  τρόπος ζωής και οι εμπειρίες που αποκτά κανείς μέσα απ' όλη αυτήν την πορεία.
3225_1148576471653_1144800097_1495110_268291_n


6. Από ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει κάποιος ν' ασχολείται;

- Κατά τη γνώμη μου η ηλικία τον έξι είναι μια καλή στιγμή για ένα παιδί να αρχίσει να ασχολείται με ένα άθλημα.


7. Υπάρχουν πολλές σχολές στην Ελλάδα;

- Υπάρχουν αρκετές σχολές στην Ελλάδα ειδικά μετα την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου του 2004, από τότε μέχρι σήμερα υπάρχει μια ανοδική πορεία.



8. Στη χώρα μας είμαστε σ' ένα καλό στάδιο;

- Βρίσκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο, έχουμε μετάλλια σε όλες τις διοργανώσεις τουρνουά ,παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο από όλες τις ηλικίες.



9. Υπάρχουν προβλήματα που θα θέλατε να λυθούν και ποια είναι αυτά;

- Ο χρόνος που έχω για να προετοιμάζομαι και να αθλούμαι δεν μου δίνει τι πολυτέλεια  να δω πια είναι τα πραγματικά προβλήματα που μπορεί να έχουμε αυτό το κομμάτι το αφήνω στους αρμόδιους.



10. Ποιά είναι η επόμενη μεγάλη διοργάνωση για την οποία προετοιμάζεστε;

- Αυτή τη στιγμή προετοιμάζομαι για το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών που θα πραγματοποιηθεί στη Βιέννη της Αυστρίας τον Απρίλιο.



11. Τo judo προσφέρει μόνον σωματικά ωφέλη ή και ψυχικά, πνευματικά;

- Όπως προανέφερα, είναι ένα σύνολο πραγμάτων που μόνο καλό μπορεί να φέρει στη ζωή ενός νέου παιδιού σαν εμένα. Σε βοηθάει να βλέπεις τα πάντα ηρεμια, να αντιμετωπίζεις δύσκολες καταστάσεις και να μπορείς να ψυχολογήσεις οποιονδήποτε έχεις απέναντι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου