Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ορίστηκε το Battle 3 με παρουσία... Αρναούτη



Ορίστηκε το Battle 3 με παρουσία... Αρναούτη

Ο Μιχάλης Αρναούτης θα συμμετάσχει στο «Battle 3», το οποίο θα διεξαχθεί στις 9 Ιουνίου στην Αθήνα.
Κατά την διάρκεια του GFC 3, οι διοργανωτές του Battle φρόντισαν να ενημερώσουν τους παρευρισκόμενους για τις εξελίξεις στο δικό τους promotion, το οποίο σχετίζεται κυρίως με το kick boxing, αλλά αναλώνεται σε όλο το φάσμα των δυναμικών αθλημάτων. Για αυτό ανακοίνωσαν την ημερομηνία διεξαγωγής του Battle 3, το οποίο θα έχει αγώνα μποξ με πρωταγωνιστή τον Αρναούτη.


Ο ίδιος ο αθλητής ομολόγησε με δημόσιο ανακοίνωσή του πως θέλει όσο τίποτα άλλο να αγωνιστεί επί ελληνικού εδάφους, ύστερα από πολυετή καριέρα στα ρινγκ του εξωτερικού. Παρακάτω οι σχετικές δηλώσεις του Αρναούτη:
«Μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά από την πατρίδα παρακολουθώ τη νέα τάξη πραγμάτων στο στήσιμο των fight promotions στην Ελλάδα.
Μοναδικό μου ανεκπλήρωτο όνειρο στην πυγμαχική μου καριέρα είναι και παραμένει να έρθω και να παίξω ως επαγγελματίας 10-12 γύρους με έναν καταξιωμένο πυγμνάχο μπροστά στους συμπατριώτες μου.
Να κούσω ένα γήπεδο να τραγουδά τον ελληνικό ύμνο και να ξέρω ότι παίζω για εσάς που αυτή τη φορά δε θα είστε απλώς στο μυαλό κου, αλλά δίπλα μου.
Το στήσιμο του promotion του promoter του THE BATTLE κ. Στέφανου Κωνσταντινίδη μου θύμισε αμερικανικά πρότυπα και η ανταπόκριση του κόσμου στο THE ΒATTLE 2 δείχνει ότι ο Ελληνας είναι λάτρης του καλού θεάματος.
Νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα να παίξω μπροστά στο ελληνικό κοινό και ρίιχνω το γάντι στον φίλο και ίσως εργοδότη μου (έστω και για μία βραδιά) Στέφανο Κωνσταντινίδη.
Περιμένω ημερομηνία και έρχομαι να ακούσω τον εθνικό ύμνο στην Ελλάδα έτοιμος για 15 γύρους».
Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε  στη σελίδα του Onsports.gr.
Συντάκτης:  Onsports Team

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου