Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

MMA: Ξεκούραση για Miesha Tate

 
MMA: Ξεκούραση για Miesha Tate | onsports.gr
H 26χρονη Αμερικανίδα Miesha Tate σκοπεύει να μείνει στο περιθώριο για μερικούς μήνες, ενώ αποκάλυψε ότι μελέτησε το ενδεχόμενο αποχώρησης από τις ΜΜΑ έπειτα από την ήττα της από την Ronda Rousey τον περασμένο Μάρτιο.
Τότε είχε απολέσει το Strikeforce Women Bantanweight Champion όντας θύμα του «armbar» της Rousey (6-0). Επανήλθε, όμως, τον Αύγουστο και κατέβαλε την Julie Kedzie (16-11). Τότε σκέφτηκε να σταματήσει, αλλά προτίμησε να κάνει ένα μικρό διάλλειμα από το άθλημα.
«Ήταν το χαμηλότερο σημείο που έχω φτάσει. Έπεισα τον εαυτό μου ότι αγαπώ τις ΜΜΑ, ώστε να μην αποχωρήσω. Πίστεψα ότι θα ξεπεράσω τις αρνητικές σκέψεις, όταν θα δεχθώ το πρώτο χτύπημα, αλλά αυτό δεν συνέβη. Η εμφάνισή μου ήταν άθλια. Ένιωθα περιορισμένη, αλλά ευτυχώς κέρδισα. Ξέρω ποια είναι η λύση. Πρέπει να αφιερώσω χρόνο στον εαυτό μου και να επαναφέρω μία ισορροπία στη ζωή μου. Είχα δώσει υπερβολική σημασία στην καριέρα μου» δήλωσε σχετικά σε βορειοαμερικανική ιστοσελίδα.
Δεν παρέλειψε να σχολιάσει την κόντρα της με την Rousey: «Νιώθω πως πήρε τη μάχη, αλλά όχι τον πόλεμο. Θα την αντιμετωπίσω πάλι και θα τα δώσω όλα, επειδή θέλω πίσω τον τίτλο μου».
Εν τω μεταξύ η Tate (13-3) εξαπέλυσε επίθεση μέσω Twitter στο Bellator. Αναφέρθηκε στον υποβιβασμό της Zoila Gurgel (11-1) στο μη-τηλεοπτικό πρόγραμμα του Bellator 78, το οποίο θα διεξαχθεί τα ξημερώματα του Σαββάτου (27/10) στη γενέτειρα (σ.σ. Οχάιο) της πρωταθλήτριας του promotion.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου